1

بازرس ویژه وزیر آموزش و پرورش: احتمال ارتباط حوادث ارومیه با مسائل اخلاقی بسیار ناچیز است/ بررسی‌های لازم انجام می‌شود

  • کد خبر : 235709
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

مشاور و بازرس ویژه وزیر آموزش و پرورش گفت: دو مدرسه آسیب دیده در اغتشاشات منطقه اسلام آباد ارومیه به‌زودی وارد چرخه آموزشی می‌شوند.

مشاور و بازرس ویژه وزیر آموزش و پرورش گفت: دو مدرسه آسیب دیده در اغتشاشات منطقه اسلام آباد ارومیه به‌زودی وارد چرخه آموزشی می‌شوند.

به گزارش افق نیوز/ حسین بزرگی زاده در جمع خبرنگاران، در خصوص حوادث روز گذشته منطقه اسلام آباد ارومیه با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی ایران در طول سالهای گذشته همواره و به روشهای گوناگون قصد ضربه زدن به این نظام را داشته‌اند گفت: بر اساس شواهد اولیه، احتمال ارتباط حوادث رخ داده با مسائل اخلاقی بسیار ناچیز است و در صورت وجود هرگونه موردی توسط مراجع ذیصلاح، بررسی های لازم صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اهمیت حوادث اخیر مدرسه راه و شهدا اسلام آباد برای وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: اهمیت موضوع برای مقام وزارت تا به حدی بوده که دیروز در ساعت ۶عصر بنده را فراخوانده و به عنوان نماینده تام الاختیار ایشان در استان برای رسیدگی به رویدادهای حوادث مدرسه حضور پیدا کنم.

بزرگی زاده با اشاره به مدیریت شایسته مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: چون وزیر آموزش و پرورش تمایل به حضور در منطقه و رسیدگی به امور را داشتند ولی به سبب نبود شرایط من را برای این امر اعزام کردند.

وی با اشاره به حضور به موقع مسوولان در محل حادثه افزود: در جلسات شورای تامین استان و جلسه ویژای که شب گذشته در محل اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، ابعاد مختلف موضوع به طور کامل بررسی شد.

وی ادامه داد: متاسفانه در اثر این حوادث، به دو واحد آموزشی منطقه اسلام آباد شهرستان ارومیه آسیبهایی وارد شد و تعدادی از کادر آموزشی این مدارس دچار صدمات روحی شدند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: در خصوص یکی از مدارس، تمام نیروهای اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان برای بازسازی بسیج شده و از روز شنبه مدرسه قطعا دائر خواهد بود و مدرسه راه شهدا که آسیب جدی تر دیده و نیاز به صرف زمان بیشتری برای بازسازی دارد، ظرف ۸ روز آینده بازسازی خواهد شد و با نظر شورای تامین استان بازگشایی می‌شود.

بزرگی زاده با اشاره به بازدید از این مدارس تصریح کرد: در دیداری که با معلمان و کادر مدیریتی و آموزشی این مدارس صورت گرفت، ضمن دلجویی از این عزیزان، پیام وزیر آموزش و پرورش ابلاغ شد.

وی درخصوص برخورد با خاطیان این حادثه گفت: هر گونه برخورد قاعدتا به عهده نیروی انتظامی و قوه قضائیه بوده و وزارت آموزش و پرورش مستقیم وارد این عمل نخواهد شد ولی وزیر آموزش و پرورش در نظر دارند وکیلی برای پیگیری این قضیه به کار گرفته شود.

منبع: ایسنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=235709

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر