1

زمانی که مربی شدم فهمیدم فساد در فوتبال وجود دارد

  • کد خبر : 236365
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: زمان بازیگری ام فساد در فوتبال را باور نمی کردم اما وقتی مربی شدم فهمیدم این بحث وجود دارد.

کریمی: زمانی که مربی شدم فهمیدم فساد در فوتبال وجود داردبه گزارش افق نیوز/ علی کریمی در گفت و گو با برنامه لیگ یک درباره فساد در فوتبال بیان کرد: در فوتبال حرفه‌ای آدم خوب و بد وجود دارد. اما قرار نیست همه را به یک چشم ببینند. بحث فساد در فوتبال در زمان بازی کردن من هم بود، اما زمانی که وارد عرصه مربیگری شدم، چیز‌هایی دیدم که به من ثابت شد شرایط فوتبال نرمال نیست.

او ادامه داد: زمانی مردم در کوچه و خیابان جلوی من را می‌گرفتند و می‌گفتند پسرم یا فامیلم فوتبالیست قابلی است، اما برخی افراد از آن‌ها درخواست‌های عجیبی دارند. این مسائل را باور نمی‌کردم و حتی با آن‌ها کلنجار هم می‌رفتم. اما زمانی که وارد عرصه مربیگری شدم، چیز‌های باورنکردنی دیدم.

کریمی خاطرنشان کرد: حیف است در فوتبال ایران که در آسیا همیشه فوتبالیست‌های با استعدادی را معرفی می‌کند، این مسائل وجود داشته باشد و امیدوارم دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی نباشیم. البته این فضا برای سال‌های اخیر نیست و سال هاست که در فوتبال ایران وجود دارد. یک نفر ماشینش را می‌فروشد و فرد دیگری طلا‌های خانواده‌اش را تا بتواند در فوتبال به آرزوی خود برسد.

سرمربی سابق تیم نفت تهران درباره برخورد کمیته اخلاق با فوتبالیست‌های قلیانی گفت: فکر می‌کنم تنها علیرضا نیکبخت از برخورد کمیته اخلاق آسیب دید و سایر بازیکنان قسر در رفتند. زمانی که در بایرن مونیخ بازی می‌کردم، اتومبیل کلودیو پیزارو به دلیل مصرف مشروبات الکلی توقیف شد. باشگاه بایرن مونیخ بار اول به او تذکر داد، اما زمانی که پیزارو رفتارش را تکرار کرد ۱۰۰ هزار یورو جریمه شد.

او افزود: برخورد با فوتبالیست‌های قلیانی جزء وظایف باشگاه است و از طرفی باشگاه هم زیر نظر فدراسیون فعالیت می‌کند. خنده دار است که بحث قلیان و قلیان کشی مطرح شده است. هیچ وقت این موضوع را تائید نمی‌کنم و حتی با برخی همبازی‌های سابقم که با آن‌ها ارتباط خوبی هم دارم روی این موضوع دچار درگیری لفظی شدم. به آن‌ها گفتم اگر می‌خواهند قلیان بکشند این‌کار را در خانه انجام دهند چراکه قلیان کشیدن در محل‌های عمومی هزار حرف و حدیث راه می‌اندازد.

کریمی درباره مبارزه با فساد در فوتبال تصریح کرد: از تمام اهالی فوتبال می‌خواهم اگر مدارک یا مستنداتی درباره فساد دارند آن را به مراجع مربوطه بدهند تا با افراد متخلف برخورد شود. اگر با یکی دو نفر برخورد جدی شود، حساب کار دست سایر افراد می‌آید، اما حتما باید با نفر اول برخورد شود. فوتبال باید وضعیت نرمالی داشته باشد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: چند روز پیش وکیلم حدود ساعت ۱۶ با من تماس گرفت و گفت: ساعت ۱۸ در کمیته اخلاق باشم، اما گفتم اعضای کمیته اخلاق کارشان را بلد نیستند چراکه اگر قرار به برگزاری ابن جلسه بود باید از قبل اطلاع می‌دادند. زمانی هم که آنجا می‌رویم چند خبرنگار و عکاس می‌آیند و آقایان در بوق و کرنا می‌کنند که جلسه گذاشته‌ایم، اما هیچ نتیجه‌ای از این نشست نمی‌گیرند. به همین دلیل به وکیلم گفتم پیگیر نشود، اما اگر یک روز آقایان بخواهند همه چیز را می‌گویم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=236365

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر