1

آمریکا باز هم شر و شورهایی بیان کرده و تحریم های جدید علیه ملت اعمال می کند

  • کد خبر : 236403
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵

دفاع های جانانه ایرانیان در برابر سیاه و سفید، دموکرات و جمهوری خواه، که در دوران چند قطبی و تک قطبی آمریکا، از ملت ایران به چشم خورده و این خون ها تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

شمخانی
دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: مردم ایران «مادر بمب‌ها» را بی‌اثر کردند، امروز هم می‌روند که «بمب مادرتحریم‌ها» را بی‌اثرتر بسازند.

به گزارش افق نیوز، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در مراسم ملی یوم الله ۱۳ آبان در مقابل لانه جاسوسی آمریکا گفت: درود می فرستم به شهدای انقلاب، شهدای ۱۷ شهریور، شهدای مقابله با تهدید های تجزیه طلبانه، شهدای جنگ تحمیلی، شهدا هسته ای، شهدای مدافع حرم و شهدای سال ۷۸  و پس از آن که در جای جای سنگرهای شهید داده ملت ایران، جای پای آمریکا قابل مشاهده است.

وی افزود: دفاع های جانانه ایرانیان در برابر سیاه و سفید، دموکرات و جمهوری خواه، که در دوران چند قطبی و تک قطبی آمریکا، از ملت ایران به چشم خورده و این خون ها تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: ۱۳ آبان امسال متفاوت تر و قوی تر از گذشته صحنه اعتراض علیه سیاست های ضد ملت ایرانی ترامپ، مردم ایران را به خیابان های کشیده است، خوب می دانیم ۱۳ آبان ۵۸ اولین روز علنی و آشکار شدن اقدامات فعال آمریکا و خباثت آمیز تر شدن اقدامات آمریکا علیه ملت و جمهوری اسلامی نبوده و نیست، تا زمانی که ملت ایران حسینی است آنها دست از شرارت ها بر نخواهند داشت.

شمخانی با بیان اینکه ملت ایران رکورد دار ناکام کردن توطئه های آمریکایی ها در ذهن جهانیان و مسلمانان است، اظهار داشت: دخالت آمریکا پیش از ۱۳ آبان برای فرصت سوزی علیه مردم ایران، هم در کودتای ۲۸ مرداد، در تحمیل قانون تحقیر آمیز کاپیتولاسیون و همچنین پشتیبانی از حکومت مستبد پهلوی در ذهن مردم ثبت شده است.

وی افزود: پس از ۱۳ آبان در طول ۴ دهه اقدامات آمریکا علیه ملت ایران به قدری طولانی، مطول و متنوع بوده است که سر فصل های این اقدامات موجب عزت سرافرازی ملت ایران است چراکه بهترین سند برای بیان علت خشم و غضب ترامپ به حساب می آید.

دبیر شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: انجام اقدامات بر اندازانه، اقدامات نظامی، مخالفت با پیشرفت های علمی، تلاش برای مواجه سازی ایران با بحران های امنیتی، تلاش برای تحریک و ایجاد مزاحمت به وسیله همسایگان، فهرست کوتاهی از اقدامات آمریکا در سالهای گذشته است.

شمخانی با تاکید بر اینکه اقدامات آمریکا نتیجه ای غیر از این نداشته که بگویند ایران از قبل قدرتمند تر شده است، یادآور شد: آنچه نصیب آنها شد، هزینه و شکست بود و برای ملت ایران عزت، اقتدار و جبران تحقیر گذشتگان به واسطه تکیه بر قدرت لا یزال الهی است که در مقاومت مردم مجسم است.

وی ادامه داد: متاسفانه عدم عبرت گیری از گذشته روزی آنها را به سمت رونمایی از مادر بمب ها و امروز به سمت مادر تحریم ها سوق می دهد که اینها بدنام ترین مادرهای تاریخ هستند که هردو قدرت اقتصادی، هسته ای و اقتدار ملت ایران را هدف قرار گرفته است.

شمخانی با بیان اینکه مردم ایران “مادربمب‌ها” را بی‌اثر کردند، امروز هم می‌روند که بمب مادرتحریمها را بی‌اثرتر بسازند خاطرنشان کرد: حتما تلاش اقتصادی متکی بر توان بومی مسیری است که این اقدام آمریکا را از حیز انتفاع خواهد انداخت.

وی افزود: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران پشتوانه قوی برای مدیران، سیاستمداران و رهبران ما است.

شمخانی گفت: وقتی که درخواست گفتگو از رئیس جمهور چنین ملتی صورت می گیرد، نشان دهنده یأس آمریکا در مقابله با ملت ایران است.

وی افزود: عدم منطقی بودن آمریکا همین جاست که به ملت ایران اهانت کرده و همزمان درخواست گفتگو آن هم از طرف کسی که ملت آمریکا و برخی سیاستمداران آن نسبت به سلامت انتخاب وی شک و تردید دارند داده می شود، کسی که در تحقق ایده های داخلی و خارجی انتخابات خود شکست خورده و در چنین دورانی حرف های تک قطبی‌گرایانه می زند، در حالی که می داند خود و متحدانش توان فعال سازی لاف‌هایشان را ندارند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: برای مردم ایران و منطقه مشخص شده که پس از ناکامی های ایالات متحده در افغانستان و عراق، اینها در آن سوی دنیا فقط لاف می زنند.

وی گفت: می خواهند از فردی مانند ترامپ در ذهن ملت ها شخصی دیوانه ترسیم کنند، در حالی که در حافظه تاریخی ملت ایران ثبت شده که در تاریخ انقلاب نه در دوران فعلی، بلکه در دوران تک قطبی و حتی زمانی که جهان دوقطبی شرق و غرب وجود داشت، آمریکا علیه ایران خباثت به خرج می داد اما ملت ایران همواره تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

شمخانی ادامه داد: وضع فعلی ثبات در جمهوری اسلامی ایران، امنیت و اقتدار منطقه ای ناشی از همان فرصت سازی از درون تهدیدها است.

وی گفت: امروز در حالی که پایبندی ایران به برجام تایید شده و بیش از هشت مرتبه عمل به تعهدات از سوی جمهوری اسلامی ایران توسط آژانس بین المللی انرژی اتمی مورد تایید قرار گرفته و تمام دنیا بر غیرقابل مذاکره بودن برجام اذعان دارند، درباره موضوعات موشکی و منطقه ای صحبت می کنند، در حالی که این موضوعات مورد مذاکره نیست.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: آمریکا باز هم شر و شورهایی بیان کرده و تحریم های جدید علیه ملت اعمال می کند.

شمخانی گفت: به طور قطع در درون جمهوری اسلامی ایران اتحاد درون حاکمیتی، اتحاد حاکمیت و مردم علیه تلاش های آمریکا برای ایجاد صدای واحد و پرداختن به مسائلی از جمله اشتغال، معیشت و حفظ استقلال در دستور کار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دستاورد انقلاب اسلامی در مقایسه با داشته های دیگران همواره ناشی از حضور ملت در صحنه بوده و امروز استحکام وحدت، همراه سازی مردم با حاکمیت و حل مسائل اولویت همه ما در کشور است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=236403

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر