1

فوتبال ایران باید از جادوگری محفوظ بماند

  • کد خبر : 236550
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵

یکی از مسائل اساسی مورد پیگیری کمیته اخلاق جادوگری است چرا که فوتبال ایران باید از چنین بحثی محفوظ  بماند.

عبدالله سمامی عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره برخورد با متخلفان بحث جادوگری در دیدار تیم های گل گهر سیرجان و خونه به خونه بابل اظهار کرد: براساس دستور موقت ریاست کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، مدیرعامل و سرپرست تیم گل گهر یک ماه از هرگونه فعالیت در عرصه فوتبال تعلیق شدند تا  درمورد آن ها تصمیم گیری نهایی انجام شود. سه شنبه هفته جاری هم زمان رسیدگی به این پرونده است.

او ادامه داد: کمیته اخلاق با دقت و و وسواس خاصی اینگونه مسائل را رسیدگی می کند  و تحقیق های ما درباره فساد در فوتبال ادامه دار است. درمورد پرونده تیم گل گهر سیرجان هم بررسی های ما تداوم دارد. یکی از مسائل اساسی ای که کمیته اخلاق وارد آن شده جادوگری است و قصد داریم به شکلی برخورد کنیم که فوتبال ایران از چنین بحثی محفوظ  بماند. به هر حال هم روی اتفاقی که در بازی گل گهر و خونه به خونه اتفاق افتاد تحقیق می کنیم و هم در مورد پرونده هایی که از گذشته درباره جادوگری وجود دارد.

سمامی تصریح کرد: در بحث برخورد با فساد رسانه ها هم باید به یاری کمیته اخلاق بیایند  و اگر از مصادیق فساد مطلع هستند اطلاعاتشان را در اختیار ما قرار دهند تا تحقیق های ما تکمیل شود.

عضو کمیته اخلاق درباره برخورد این کمیته با پرونده حسین توکلی، بازیکنی که با سه هویت در تیم های پایه استقلال تهران و صبا قم بازی می کند، گفت: اگر گزارش و مستندات این پرونده در اختیار کمیته اخلاق قرار گرفته باشد بدون شک طبق آئین نامه و وظایفی که داریم با این موضوع برخورد می کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=236550

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر