1

اولتیماتوم ۱۰ روزه مشمول مدیران بازنشسته باشگاه‌های دولتی هم می‌شود

  • کد خبر : 236578
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: اولتیماتوم ۱۰ روزه ما در خصوص ترک پست بازنشستگان به کارگرفته شده در دستگاه‌ها مشمول مدیران باشگاه‌های دولتی هم می‌شود.

ناصر سراج در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس در خصوص حضور مدیران بازنشسته بر مسند کار در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با توجه به تصویب استفساریه قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان گفت: در هرجایی که به نحوی از بودجه دولتی استفاده می‌شود این قانون قابلیت اجرا دارد.

وی افزود: مدیران بازنشسته در هر نهاد، سازمان و باشگاه دولتی باید بر اساس اولتیماتوم ۱۰ روزه سازمان بازرسی کل کشور ترک پست کنند در غیر این صورت با آن‌ها برخورد قانونی می‌شود.

پس از تصویب استفساریه قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، ناصر سراج اعلام کرد که بخشی از بازنشستگانی که در دستگاه‌ها به‌کارگیری شده‌اند، باید طبق قانون ترک پست کنند.

وی افزود: امیدوارم از ۲۰ آبان که دو هفته بعد از درج این تفسیر در روزنامه رسمی کشور است، هم مسئولان و هم خود بازنشستگان رعایت کرده و با سازمان بازرسی کل کشور و دستگاه قضایی در انجام تکلیف قانونی خود همکاری کنند. چراکه در غیر این صورت هم مجازات دارد و هم برگشت وجوه دریافتی را شامل می‌شود و هم برای کسانی که از بازنشستگان استفاده کنند، انفصال‌ از خدمت را به دنبال دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=236578

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر