1

صندلی لرزان مدیریت باشگاه پرسپولیس

  • کد خبر : 236612
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴

در روز‌هایی که پرسپولیس درگیر مسائل مالی شده و نیاز به یکدلی و همدلی دارد خبر رسید که علی اکبر طاهری از سمت مدیر عاملی این تیم استعفاء کرد.  

صندلی لرزان مدیریتی پرسپولیسبه گزارش افق نیوز/ در روز‌هایی که باشگاه پرسپولیس درگیر مسائل مالی شده و نیاز به یکدلی و همدلی دارد خبر رسید که علی اکبر طاهری از سمت مدیرعاملی این تیم باشگاه استعفاء کرده است.

در حال حاضر پرسپولیس در مقطع حساسی قرار دارد و با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند. این تیم  در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. اهمیت این موضوع فراتر از آن است که هوادار ذهنش را درگیر جدایی طاهری کند. در این مقطع هر کس به اندازه توانش باید کمک کند تا تیم محبوب آسیا از بحران خارج شود.

وزیر ورزش و جوانان و مسئولان فوتبال کشورمان به خوبی می‌دانند تبعات حذف پرسپولیس از آسیا چقدر ورزش کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد. همچنین باید به این موضوع توجه کنیم که کارد به استخوان طاهری رسیده است که مجبور شده استعفاء بدهد. البته هنوز نامه استعفای طاهری به وزیر ورزش و جوانان نرسیده  و فقط شایعات در مورد جدایی طاهری دهان به دهان چرخیده است.

طاهری باید از سفر کربلا برگردد تا علت استعفایش را متوجه شویم، اما مشخص است که طاهری از وضع موجود ناراحت است. این تصمیم طاهری که هنوز در حد شایعه باقی مانده است بی ارتباط با اختلاف با حامی مالی سابق نیست. وزارت ورزش و جوانان از حامی مالی حمایت می‌کند و همین موضوع باعث ناراحتی طاهری شده است.

پرسپولیس بعد از سال‌ها دوری از جام با مدیریت طاهری قهرمان لیگ شانزدهم فوتبال شد و در لیگ امسال نیز بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد. به دور از انصاف است اگر نخواهیم سهم عمده‌ای را به طاهری اختصاص دهیم. در طول مدت مدیریت طاهری اتفاقات زیادی رخ داد که او با اقداماتش توانست در دل هواداران جا باز کند. بستن پرونده تمام طلبکاران خارجی، پرداخت به موقع مطالبات بازیکنان و راضی نگه داشتن بازیکنان از پرداخت‌های مالی، کاستن بدهی‌های داخلی‌ها و اخذ حق بلیت فروشی از جمله خدمات ارزنده طاهری در این سال‌ها بوده است.

شاید خیلی‌ها موفقیت در نتیجه گیری را به پای برانکو بنویسند، اما طاهری پای برانکو ایستاد و در روز‌هایی که پرسپولیس در قعر جدول بود با تدبیر و آینده نگری به پروفسور فرصت داد تا سرخپوشان در آسیا اوج بگیرند.

تیمی که سال‌ها آرزوی حضور در آسیا را داشت به راحتی در جمع چهار تیم برتر آسیا قرار گرفت. به هیچ وجه قصد جانبداری از طاهری و نوع مدیریتش را نداریم، اما طاهری در این سال‌ها توانسته رضایت هواداران را جلب کند و آن‌ها دوست ندارند مدیر عامل تیم محبوبشان تغییر کند.

علی اکبر طاهری اولین مدیری بود که کمتر از مدیران سابق برای کمک مالی به سراغ وزارت ورزش و جوانان رفت ، او با افکار اقتصادی توانست این تیم را به خود کفایی برساند و بخشی از مشکلات مالی را حل کند.

هنوز نمی‌دانیم بر سر طاهری چه می‌گذرد و او قصد جدایی از پرسپولیس را دارد یا به واسطه استعفایش قصد دارد وزارت ورزش و جوانان را زیر فشار بگذارد تا اختیارات بیشتری بگیرد. البته  مشخص است که شکافی میان وزارت ورزش و طاهری ایجاد شده است و باید مسئولان کشور فکری به حال این شکاف کنند تا در این مقطع حساس که پرسپولیس در آستانه حذف از آسیا قرار دارد با احساسات هواداران بی شمار این تیم  بازی نشود.

پرسپولیس به گواه کارشناسان و صاحب نظران و صد البته منتقدان همیشگی از لحاظ فنی روز‌های خوبی سپری می‌کند و برانکو به واسطه اطمینانی که از مدیریت دارد هر هفته تیمش را رویایی‌تر از قبل وارد میدان می‌کند و اگر امروز پرسپولیس به اوج برگشته به علت تفکرات برانکو به دلیل نوع مدیریت این تیم است.

اگر مدیریتی مثل سال‌های گذشته در پرسپولیس حکمفرما بود و هر روز بازیکنان دم از بی پولی می‌زدند و صد‌ها طلبکار جلوی باشگاه صف می‌کشیدند هرگز پرسپولیس آرامش را به خود نمی‌دید.

بدون جانبداری از مدیریت طاهری دوست داریم که آرامش پرسپولیس حفظ شود و پرطرفدارترین تیم آسیا به بهترین شکل ممکن نتیجه بگیرد نه اینکه باز هم انتخاب اشتباه این تیم را به نابودی بکشاند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=236612

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر