2

بهبود شاخص های رضایت مشتری با ارتقای کیفیت محصولات

  • کد خبر : 236690
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹

براساس نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت، از چهار محصول جدید ایران خودرو تعداد دو محصول با چهار ستاره کیفیت، یک محصول با سه ستاره و محصول دیگر با دوستاره عرضه شده اند.

به گزارش افق نیوز به نقل از ایکو پرس مجتبی استادرحیمی، معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو گفت: افزون بر این، ستاره های سه محصول جاری نیز ارتقا یافته و تا دو ماه آینده نیز ارتقای کیفیت و افزایش ستاره برای سایر محصولات نیز پیش بینی شده است.

 

وی از بهبود در دو شاخص دیگر در کیفیت محصولات ایران خودرو خبر داد و گفت: بهبود در نتایج نظرسنجی درخصوص رضایت مشتریان از محصولات (CSI) و (IQS) تعداد عیب محصولات به عنوان یک شاخص بین المللی است که در سال جاری در شاخص IQS به طور میانگین در تمام محصولات ۱۴ درصد بهبود داشته ایم.

 

استادرحیمی بیشترین افزایش رضایتمندی مشتریان را در محصولات دنا، دنا پلاس، ۲۰۷ و آریسان عنوان کرد و افزود: یکی از اولویت های اصلی ما افزایش رضایت مشتریان در جامعه از کیفیت محصولات و خدمات و تحقق برنامه های بلند مدت مان است که با تلاش های مجموعه کارکنان ایران خودرو افزایش تولید با بهبودهای کیفی زیادی همراه بوده است.

 

معاون کیفیت ایران خودرو افزود: حدود ۶۸ درصد از مجموع ۱۱۴۳ پروژه طی سه سال گذشته تحقق یافته است.

 

استادرحیمی از ارتقای کیفیت قطعات به عنوان یکی از اقدامات مهم درحال اجرا در زنجیره تامین و تولید ایران خودرو نام برد و گفت: نظارت بر انتخاب سازندگان و کنترل طرح تکوین قطعات و بعد تولید انبوه رویکرد اصلی در این بخش به حساب می آید که با همکاری ساپکو موفقیت های زیادی درآن کسب شده است.

 

وی ادامه داد:‌ به منظور ارتقای دانش فنی و بهره گیری از ظرفیت تکنیکی شرکای خارجی، همکاری هایی را با شرکت ایکاپ آغاز کرده ایم که در ۱۳ سرفصل و در بخش های مختلف خطوط تولید و درنهایت زنجیره ارزش پیاده سازی خواهد شد.

 

استاد رحیمی از نوسازی زنجیره تامین ایران خودرو خبر داد و گفت: این موضوع شامل انواع متعدد سخت افزار و تکنولوژی هایی است که مربوط به سازندگان قطعات است.

 

وی افزود: ایران خودرو برنامه تولید  پلتفرم، محصولات و موتورها و گیربکس های جدید شروع کرده است و طبق هدفگذاری های صورت گرفته سازندگانی که توان تطابق با تکنولوژی روز را نداشته باشند از چرخه تامین ایران خودرو خارج خواهند شد.

 

معاون کیفیت ایران خودرو از آغاز همکاری با دانشگاه ها و مراکز علمی خبر داد و گفت: در حال حاضر  با دانشگاه صنعتی شریف تفاهم نامه ای امضا کرده ایم که ۶ پروژه  را به صورت مشترک اجرا خواهیم کرد. وی تصریح کرد: تلاش کرده ایم  کلاس های درس دانشگاهی  را به سالن ها و کارگاه های تولیدی وارد کنیم و از این ارتباط نهایت بهره را ببریم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=236690

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر