2

به عنوان یک حقوقدان توقیف کیهان برایم قابل هضم نبود

  • کد خبر : 236730
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه توقیف روزنامه کیهان برای من به عنوان یک حقوقدان قابل هضم نبود، گفت: توقیف این روزنامه مغایر با اصل آزادی بیان و آزادی رسانه‌ها است.

حسن نوروزی نماینده مردم رباط ‌کریم

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه توقیف روزنامه کیهان برای من به عنوان یک حقوقدان قابل هضم نبود، گفت: توقیف این روزنامه مغایر با اصل آزادی بیان و آزادی رسانه‌ها است.

افق نیوز/حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توقیف روزنامه کیهان گفت:‌ با توجه به مواضع ضد استکباری روزنامه کیهان و اینکه این روزنامه همواره در جهت تقابل با منافع آمریکا و دشمنان نظام حرکت کرده و دیگر اینکه نماینده ولی فقیه نیز در این روزنامه حاضر است توقیف آن صحیح نیست.

وی افزود: آنچه روزنامه کیهان تیتر کرده حرفی است که چند ماه قبل نیز توسط انصارالله یمن عنوان شده بود و روزنامه کیهان آنچه را رهبر انصارالله یمن گفته را تکرار کرده است.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: از سوی دیگر توقیف روزنامه کیهان برخلاف آزادی بیان و آزادی رسانه‌ها است و با این مقولات همخوانی ندارد و ما باید از سخن منتقد خوب حمایت کنیم.

نوروزی خاطرنشان کرد: روزنامه کیهان از منتقدان مشوق است و چه در دوران سازندگی و اصلاحات و در چه دولت‌های بعد بدون حزب‌گرایی و جناح‌گرایی به مسیر خود ادامه داد.

وی در پایان گفت: من به عنوان یک قاضی و حقوقدان نتوانستم هضم کنم که روزنامه کیهان توقیف شده است و انتظار می‌رود تا با رسانه‌ها با دید بازتری برخورد شود و اینگونه رسانه‌ها در تنگنا قرار نگیرد.

منبع: فارس
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=236730

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر