4

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد

  • کد خبر : 236755
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰:۵۱

در مراسم معارفه سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری، ابراهیم صادقی‌فر به عنوان سرپرست موقت این صندوق منصوب شد.

اجرای طرح تکریم در صندوق بازنشستگی کشوری

مراسم معارفه ابراهیم صادقی فر، سرپرست جدید صندوق بازنشستگی کشوری، با حضور احمد میدری، معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمود اسلامیان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و تعدادی ازمدیران ومعاونان صندوق برگزار شد.

در این مراسم میدری و صادقی فر از عملکرد سه ساله صندوق بازنشستگی کشوری به مدیریت اسلامیان و تلاش‌های او تقدیر و قدردانی کردند.

قرار است مراسم تودیع و معارفه اسلامیان و صادقی فر، پس از بازگشت ربیعی از سفر، با حضور وزیر و جمعی از بازنشستگان، برگزار شود.

پس از استعفای محمود اسلامیان از مدیرعاملی صندوق بازنشستگی کشوری، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در حکمی ابراهیم صادقی فر را به صورت موقت به عنوان سرپرست این صندوق منصوب کرد.

صادقی فر پیش از این معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده و سابقه حضور در سمت‌هایی چون مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی و همچنین مدیریت پژوهش موسسه کار و تامین اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را تجربه کرده است.

مدیر عامل جدید پس از طی مراحل قانونی معرفی می‌شود

در این زمینه روزبه کردونی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت رفاه در خصوص انتصاب سرپرست صندوق بازنشستگی اظهار کرد: با توجه به استعفای اسلامیان مدیرعامل سابق صندوق بازنشستگی کشوری و پذیرش این استعفا از سوی وزیر، صادقی فر مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی با حفظ سمت به عنوان سرپرست صندوق بازنشستگی منصوب شده‌اند.

وی گفت: صادقی فر تا طی مراحل قانونی انتخاب مدیر عامل جدید صندوق بازنشستگی که بزودی انجام می‌شود، به عنوان سرپرست در این سمت مشغول فعالیت خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=236755

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر