1

یک مورد عجیب/ بهترین خرید پرسپولیس، فروش او بود!

  • کد خبر : 236982
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۶:۵۱

بازیکنی که برای رقیب مستقیم آنها یعنی استقلال بار مالی و روانی شدید به وجود آورد و در فاصله بین دو بار رباط پاره کردنش، توانست در لباس سایپا پرسپولیس را به صدر جدول برگرداند!

افق نیوز/یکی از اتفاقات ویژه آخرین تمرینات تیم ملی در تهران، مصدومیت شدید محمد حسین کنعانی‌زادگان بود. به این ترتیب مدافع سایپا بار دیگر رباط صلیبی پاره کرد و ناچار به انجام جراحی شد. با این شرایط کنعانی‌زادگان کل مسابقات لیگ هفدهم و نیز احتمالا جام‌جهانی روسیه را از دست می‌دهد. این بازیکن جوان در ابتدای لیگ شانزدهم قرار بود به پرسپولیس بپیوندد. آن زمان گفته می‌شد کنعانی پیش از حضور در ملوان برای گذراندن خدمت سربازی‌اش، شش ماه دیگر با پرسپولیس قرارداد داشته و طبعا با گرفتن کارت پایان خدمت باید به این تیم برگردد. با این وجود در خلال مذاکرات مشخص شد قرارداد کنعانی‌زادگان پیش از حضور در ملوان تمام شده و او بازیکن آزاد محسوب می‌شود. به این ترتیب باشگاه استقلال بلافاصله روی این بازیکن دست گذاشت و او را با دستمزدی معادل ۹۵۰میلیون تومان برای یک سال جذب کرد. این انتقال باعث شد کنعانی‌زادگان از چشم پرسپولیسی‌ها بیفتد، علیرضا منصوریان اما خیلی خوشحال بود و می‌گفت تیمش یک «ابر دفاع» گرفته است!

با این همه در نهایت کنعانی برای استقلال یک خرید کابوس‌وار و فراموش‌نشدنی از آب درآمد. او هفته اول برابر نفت تهران با اشتباهش باعث گلزنی ارسلان مطهری و از دست رفتن دو امتیاز کلیدی برای استقلال شد و پس از آن رباط صلیبی پاره کرد. به این ترتیب فشار این خرید گرانقیمت و ناکارآمد تا آخر فصل روی شانه‌های کادرفنی و مدیریتی استقلال احساس شد. پس از آن هم کنعانی از استقلال جدا شد و در مصاحبه‌ای گفت از اول پرسپولیسی بوده تا حسابی آبی‌ها را خشمگین کند. کنعانی‌زادگان برای لیگ هفدهم به عضویت سایپا درآمد. جالب است که او این بار کمی پیش از پارگی رباط صلیبی‌اش در بازی با پرسپولیس حضور یافت و در شرایطی که سایپا به شدت روی دروازه تیم برانکو فشار می‌آورد، او به اشتباه دروازه تیم خودی را باز کرد و جریان بازی را به کلی تغییر داد. به این ترتیب به نظر می‌رسد بهترین خرید چند سال اخیر پرسپولیسی‌ها، نخریدن کنعانی‌زادگان بوده است؛ بازیکنی که برای رقیب مستقیم آنها یعنی استقلال بار مالی و روانی شدید به وجود آورد و در فاصله بین دو بار رباط پاره کردنش، توانست در لباس سایپا پرسپولیس را به صدر جدول برگرداند!

همشهری ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=236982

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر