3

حضور ساپکو با جدیدترین دستاوردها در نمایشگاه بین المللی قطعات

  • کد خبر : 237020
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو در حالی کار خود را از ۲۲ آبان ماه آغاز می‏کند که شرکت ساپکو همچون سال های گذشته همراه با ۱۱۰ تامین کننده خود در آن حضوری پررنگ دارد.

به گزارش افق نیوز به نقل از روابط عمومی ساپکو، در نمایشگاه دوازدهم که با حضور ۵۷۰شرکت داخلی و ۵۱۰شرکت خارجی از ۲۵کشور به عرصه رقابت تنگاتنگ شرکت های سازنده داخلی و شرکت کنندگان خارجی تبدیل شده است، ساپکو در فضایی به وسعت ۴۸۰۰متر مربع با نمایش فیزیکی ۱۶مگاماژول خودرو و نمایش مجازی و اینفوگرافی آنها و تشریح سیستم ارزیابی جامع سازندگان که شامل معیارهای هفتگانه ارزیابی سازندگان داخلی است، در غرفه خود پذیرای علاقمندان خواهد بود.

 

ارائه پروژه های کاهش هزینه و دستاوردهای شرکت در حوزه بسته بندی و معرفی آخرین دستاوردها در زمینه سفارش گذاری از برنامه های معاونت برنامه ریزی ساپکو در این نمایشگاه است. معاونت اقتصادی نیز با هدف تعامل با مشتریان و تامین کنندگان و بروزآوری اطلاعات صادراتی سازندگان در قالب اظهارنامه های توان صادراتی در این نمایشگاه حضور می یابد.

 

معاونت مهندسی و ساخت دیگر بخش ساپکو در این نمایشگاه است که امسال با ارائه مباحث جدید خودرو به بازدیدکنندگان، آنها را با مفاهیم جدید آشنا ساخته، به معرفی موتورهای EF7-NA، EF7-TC و EFD و تشریح عملکرد آنها برای بازدیدکنندگان می پردازد.

 

همچنین در نمایشگاه امسال از دو عنوان کتاب جدید انتشارات ساپکو در حوزه کاتالیست های خودرو و تضمین کیفیت رونمایی خواهد شد.

 

شرکت ساپکو در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو در سالن ۴۰ و ۴۴ (خلیج فارس) به مدت چهار روز با معاونت های اقتصادی، منابع انسانی، مهندسی و ساخت، کیفیت، برنامه ریزی، خرید و امور سیستم ها از ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=237020

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر