1

وداع جانسوز همسر شهید مدافع حرم با پیکر وی +عکس

  • کد خبر : 237108
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳

شب گذشته بعد از انتقال پیکر مطهر شهید مدافع حرم، وحید فرهنگی والا به تبریز، همسر او برای آخرین بار با پیکر مطهرش وداع کرد.

«وحید فرهنگی والا» متولد ۱۳۷۰ در شهر تبریز واقع در آذربایجان شرقی و فارغ التحصیل رشته مکانیک از دانشگاه آزاد واحد تبریز بود.

 

او چندی پیش برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) و مقابله با تروریست‌های تکفیری راهی سوریه شد و بعد از مدتی بر اثر انفجار مین در شهر ادلب سوریه به شدت مجروح شد. سپس برای مداوا به تهران منتقل شد و روز سه شنبه گذشته، ۱۶ آبان ماه ۹۶ در آستانه اربعین حسینی به کاروان شهدای مدافع حرم پیوست.

 

این شهید ۲۶ ساله پیش‌‌تر از اعضای فعال بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز بود که بعد از اتمام تحصیلات در رشته مکانیک وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

 

او هجدهمین شهید مدافع استان اذربایجان شرقی است.

 

 

پیکر مطهر شهید وحید فرهنگی والا صبح روز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه ۹۶ وارد معراج شهدای تهران شد و روز بعد برای انجام مراسم تشییع و تدفین به زادگاهش در تبریز منتقل شد.

 

مراسم تشییع پیکر مطهر او صبح روز یکشنبه ۲۱ آبان ماه در تبریز برگزار شد و پیکر مطهر شهید از میدان شهدا به طرف میدان ساعت تبریز تشییع و در گلزار شهدای وادی رحمت تدفین شد.

 

مراسم شام غریبان امشب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء از ساعت ۱۸:۳۰ لغایت ۲۰:۳۰ در مسجد امام حسین(ع) لاله و مراسم ترحیم شهید سه شنبه ۲۳ آبان بعد از نماز مغرب و عشاء از ساعت ۱۸:۳۰ لغایت ۲۰:۳۰ در مسجد امام حسین(ع) لاله برگزار خواهد شد.

 

شب گذشته ۲۰ آبان ماه ۹۶ با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و فرماندهان ارشد نظامی استان نشان شهدای مدافع حرم به پدر شهید مدافع حرم وحید فرهنگی والا اهدا شد. بعد از انتقال پیکر مطهر شهید به تبریز همسر او برای آخرین بار با پیکرش وداع کرد.

 

پست اینستاگرام همسر شهید بعد از خبر شهادت وحید فرهنگی در ادامه قابل مشاهده است:

 

 

 

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=237108

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر