2

انتظار ما این است که با بحث فساد در فوتبال به صورت جدی برخورد شود/ فدراسیون فوتبال قول همکاری داد

  • کد خبر : 237119
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: فدراسیون فوتبال در راستای بررسی و رفع معضلات فساد در فوتبال، قول هر گونه همکاری را داد. به گزارش افق نیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی دایی، پیشکسوت و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ضمن تسلیت به جامعه ایران به خاطر درگذشت تعدادی از هموطنان عزیزمان در […]

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: فدراسیون فوتبال در راستای بررسی و رفع معضلات فساد در فوتبال، قول هر گونه همکاری را داد.
علی دایی انتظار ما این است که با بحث فساد در فوتبال به صورت جدی برخورد شود/ فدراسیون فوتبال قول همکاری داد

به گزارش افق نیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی دایی، پیشکسوت و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ضمن تسلیت به جامعه ایران به خاطر درگذشت تعدادی از هموطنان عزیزمان در غرب کشور در حاشیه جلسه خود با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: باید کمپینی را درست کرد تا جامعه فوتبال، فدراسیون فوتبال و همه آحاد ورزش کشور با یاری رساند به این عزیزان، شرایط مناسب را فراهم کنند. در واقع انتظار ما این است که به آسیب دیدگان این زلزله همدری کنیم و هر آنچه که در توانمان است، از آن‌ها دریغ نکنیم.

وی درباره بحث فساد و موضوعاتی که اخیرا در این خصوص مطرح شده است، گفت: انتظار ما این است که به بحث فساد به صورت جدی برخورد شود و با کار کارشناسی و اجرای برنامه‌های مختلف، این معضل ریشه کن شود. فساد در جامعه وجود دارد و فوتبال هم از این قاعده مستثنی نیست. بر همین اساس معتقدم نباید بیش از حد بحث فساد در فوتبال را برجسته کرد و با سیاه‌نمایی شرایطی فراهم شود که این رشته پرطرفدار مظلوم واقع شود.

سرمربی سایپا تصریح کرد: فدراسیون فوتبال در راستای بررسی و رفع معضلات فساد در فوتبال، قول هر گونه همکاری را داد تا با استفاده از داشته‌های خود و همکاری با کمیته اخلاق، پلیس امنیت و دستگاه‌های نظارتی بتواند در رفع این مسئله بکوشد. در واقع این موضوع نیاز به کار کارشناسی، تحقیقی و برنامه ریزی دقیق و زیربنایی دارد که باید ساختارش شکل بگیرد و باشگاه‌ها در کنار هیئت‌های فوتبال استان‌های سراسر کشور در این زمینه فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام دهند. اگر حمایت و همدلی جامعه فوتبال در این بخش وجود داشته باشد بدون شک می‌توان شاهد نتایج موثری در رفع این معضل بود.

دایی ادامه داد: تاج از پیشنهاد جلسه با کلیه دست اندرکاران و پیشکسوتان فوتبال استقبال و اعلام کرد که با اعضای کمیته‌های اخلاق و انضباطی و همچنین دستگاه‌های نظارتی، جلسه‌ای در این خصوص برگزار خواهد کرد و از اظهار نظرات گفته شده به هیچ وجه ناراحت نبوده و این مطالب را موجب رشد و شکوفایی فوتبال می‌داند.

وی در پایان در خصوص روند آماده سازی تیم ملی فوتبال جهت حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: امیدوارم شرایط برای ملی پوشان به گونه‌ای فراهم شود که بتوانند با برگزاری تمرینات و دیدار‌های تدارکاتی، آمادگی لازم را کسب کنند. برای تیم ملی فوتبال ایران در میادین پیش رو و بازی‌های جام جهانی آرزوی موفقیت دارم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=237119

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر