2

آشنایی با مهاجم هدف استقلال در نیم فصل +تصویر

  • کد خبر : 237147
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳

شفر سرمربی آبی ها در نظر دارد برای ضعف تیمش یک مهاجم هدف را در نیم فصل به لیست خود اضافه کند.

آشنایی با مهاجم هدف استقلال در نیم فصلبه گزارش افق نیوز / با توجه به ضعف گلزنی استقلالی ها در رقابت های لیگ برتر به همین منظور شفر سرمربی آبی ها در نظر دارد برای ضعف تیمش یک مهاجم هدف را در نیم فصل به لیست خود اضافه کند.

ویلیامز روماریو مهاجم جامائیکایی با ۲۳ سال سن عضو تیم ملی کشورش است و این بازیکن آخرین گل ملی خود را مقابل تیم کانادا به ثمر رسانده است.این بازیکن در سال ۲۰۱۲ در سن ۱۸ سالگی راهی آمریکا شد و در نهایت در سال ۲۰۱۳ با بازی در ترکیب تیم دانشگاه فلوریدا لقب برترین بازیکن را از آن خود کرد.

مهاجم مورد نظر شفر در ۱۱ دسامبر ۲۰۱۶ راهی تیم آتلانتا آمریکا شد و پس از آن به صورت قرضی به تیم چارلستون باتری واگذار شد و در این تیم توانست با پشت سر گذاشتن ۲۲ بازی ۱۵ گل را در کارنامه خود ثبت کند.

ویلیامز بعد از تجربه بازی در تیم های زیر ۱۷ و ۲۳ جامائیکا او در ترکیب تیم ملی این کشور ۷ بازی را انجام داده که در این میان ۲ گل ملی را هم به ثمر رسانده است.

این بازیکن اکنون به صورت قرضی برای تیم آتلانتا یونایتد بازی می کند و مورد توجه شفر سرمربی استقلال نیز قرار گرفته است .در این میان شفر خواهان جذب او شده و باید دید در نهایت وضعیت حضور این بازیکن در استقلال به چه صورت خواهد بود .در هر صورت شنیده می شود ویلیامز نیم فصل با نظر شفر احتمال دارد استقلالی شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=237147

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر