2

گزینه مربیگری استقلال در جام جهانی

  • کد خبر : 237173
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹

عملکرد خوب کرواسی در مرحله پلی آف جام جهانی باعث شد مسئولان فوتبال این کشور به مربی جوان تیم ملی کرواسی برای جام جهانی ۲۰۱۸ اعتماد کنند.

عملکرد خوب کرواسی در مرحله پلی آف جام جهانی باعث شد مسئولان فوتبال این کشور به مربی جوان تیم ملی کرواسی برای جام جهانی ۲۰۱۸ اعتماد کنند.
 به گزارش افق نیوز، طبق اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال کرواسی، زلاتکو دالیچ مربی جوان کروات که اخیرا سرمربی تیم ملی این کشور شده بود در جام جهانی روسیه نیز هدایت کروات ها را به عهده خواهد داشت.
این تصمیم مهم اتفاقی مهم در زندگی فوتبالی زلاتکو دالیچ یکی از مربیان نسل جوان فوتبال کرواسی است که علاقه فراوانی به فوتبال هجومی دارد و همچنین کار با بازیکنان جوان را به خوبی بلد است. دالیچ سال ها به عنوان مربی در تیم ملی امید کرواسی حضور داشت و در دوران او نسلی درخشان از بازیکنان کرواسی مانند مودریچ، راکیتیچ، کالینیچ، پریشیچ و خیلی های دیگر رو شدند که حالا شاگردان این مربی در تیم ملی بزرگسالان کرواسی برای جام جهانی خواهند بود.
از طرفی موقعیت دالیچ در تابستان ۲۰۱۸ می تواند باعث حسرت هواداران استقلال هم بشود. در روزهایی که صحبت از حضور مربی خارجی در استقلال مطرح شده بود دالیچ گزینه اول استقلال بود که به گفته مسئولان این باشگاه مذاکراتی نیز برای حضور او در استقلال صورت گرفته بود. در نهایت اما مدیران استقلال از گزینه ای همچون دالیچ به وینفرد شفر آلمانی رسیدند و او را  سرمربی استقلال کردند و دالیچ نیز راهی تیم ملی کرواسی شد. هواداران استقلال حق دارند در جام جهانی ۲۰۱۸ با مشاهده دیدارهای کرواسی حسرت حضور این مربی را تیمشان داشته باشند.
همچنین در این چند وقت هواداران پرسپولیس نیز درگیر ماجرای دالیچ بودند. در روزهایی که موضوع تمدید قرارداد با برانکو ایوانکوویچ در باشگاه پرسپولیس در اولویت قرار گرفته صحبت هایی در خصوص حضور برانکو در تیم ملی کرواسی مطرح شده بود و اینکه فکر نشستن روی نیمکت کرواسی باعث شده برانکو تصمیم خود را برای تمدید با پرسپولیس نهایی نکند. هر چند با توجه به اینکه کروات ها به صورت رسمی اعلام کردند دالیچ سرمربی آنها در جام جهانی خواهد بود عملا حضور برانکو در تیم ملی این کشور منتفی خواهد بود و در نتیجه او می تواند به زودی قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کند و خیال هواداران این تیم را راحت کند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=237173

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر