1

افشاگری درباره فشار عربستان به محمود عباس /نقشه سعودی ها علیه ایران چیست؟

  • کد خبر : 237185
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷

روزنامه استار ترکیه اعلام کرد: محمد بن سلمان ولیعهد عربستان با تحت فشار قرار دادن محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین، خواستار همراهی وی با نقشه آمریکایی ‘صلح خاورمیانه’ در منطقه شده است.

روزنامه استار ترکیه اعلام کرد: محمد بن سلمان ولیعهد عربستان با تحت فشار قرار دادن محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین، خواستار همراهی وی با نقشه آمریکایی ‘صلح خاورمیانه’ در منطقه شده است.
وبسایت روزنامه استار ترکیه در خبری نوشت: هفته گذشته محمود عباس با سفر به عربستان با ولیعهد این کشور دیدار و مذاکراتی فشرده داشت.
به گزارش افق نیوز و به نوشته این رسانه، ولیعهد عربستان در این مذاکرات محمود عباس را بر سر دو راهی همراهی پروژه آمریکایی ‘صلح خاورمیانه’ و یا استعفا از مقام خود قرار داده است.
استار مدعی شد: یک هفته پیش از سفر محمود عباس به عربستان، جرد کوشنر مشاور ارشد و داماد ترامپ با ولیعهد سعودی ها دیدار و مذاکره کرده بود که به نظر می رسد فشار بر رییس تشکیلات خودگران فلسطین از این دیدار ناشی شده باشد.
به نوشته روزنامه استار، این طور به نظر می رسد که نقشه صلح خاورمیانه از سوی مقامات رژیم صهیونیستی جدی گرفته شده است تا ضمن هماهنگی با برخی کشورهای عربی، اتحادی قدرتمند علیه ایران شکل بگیرد.
استار اضافه کرد: جرد کوشنر داماد ترامپ، جیسون گرینبلات مذاکره کننده ارشد ترامپ، دینا پاول معاون مشاور امنیت ملی و دیوید فریدمن سفر آمریکا در سرزمین های اشغالی مدتی است که بر روی نحوه اجرای نقشه صلح خاورمیانه کار می کنند.
منبع: ایرنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=237185

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر