2

خاطره بازیکن سایپا از جادوگرى و بازى استقلال و نیکبخت‌واحدی

  • کد خبر : 237306
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱

در جریان پرونده‌ای که درباره جادوگران فوتبالی باز شده، حرف‌های زیادی زده شد و حرف‌های بیشتری هم ناگفته ماند.

در جریان پرونده‌ای که درباره جادوگران فوتبالی باز شده، حرف‌های زیادی زده شد و حرف‌های بیشتری هم ناگفته ماند.
علیرضا نیکبخت واحدی خاطره بازیکن سایپا از جادوگرى و بازى استقلال و نیکبخت‌واحدی

افق نیوز/ افرادی چون ابراهیم میرمحمدی، کاپیتان تیم سایپا در زمان حضور جادوگر معروف بوده و در این رابطه حرف‌های زیادی برای گفتن داشت که مجالی برای بیان آنها در برنامه تلویزیونی پیدا نکرد. ابراهیم میرمحمدی درباره آنچه در مدت همکاری سایپا با آقای جادوگر به چشم خود دیده، اینطور توضیح می‌دهد: «در سال ۸۲ و در بازی‌های پلی‌آف ۴ تیم سایپا، شهید قندی یزد، شموشک نوشهر و نفت آبادان حضور داشتند که این بازی‌ها در تبریز برگزار شد تا ۲ تیم در لیگ برتر بمانند و ۲ تیم هم به لیگ آزادگان سقوط کنند. شاید باورتان نشود در آن بازی‌ها آقای جادوگر رسماً سرمربی تیم ما بود و او بود که به نوعی تصمیمات فنی را به جای سرمربی می‌گرفت و نقش اول در پیروزی‌های سایپا در آن مسابقات را داشت و سایپا با حضور آقای جادوگر در لیگ ماندگار شد.

 

میرمحمدی با اشاره به جدایی‌اش از سایپا تأکید می‌کند: «مجتبی تقوی سرمربی وقت سایپا بود که بعد از اینکه من در تمرینات آمادگی پیش از فصل شرکت کردم به یک‌باره آقای هاشمی مدیرعامل باشگاه گفت آقای تقوی گفته‌اند شما را نمی‌خواهند، به هر حال آنطور که من اطلاع دارم این است که آقای سرمربی و آقای جادوگر بازیکنانی را انتخاب می‌کردند که در گروهشان قرار می‌گرفتند. در نهایت هم من بعد از ۱۰ سال حضور مداوم در سایپا از این تیم جدا شدم.»

 

او تأکید می‌کند: «به بازیکنان این مسائل القا شده بود، حتی گاهی اوقات من از نزدیکان آقای جادوگر می‌شنیدم که به سرمربی گفته است مثلاً ابراهیم میرمحمدی در قالب کاری من نمی‌گنجد. آن زمان آقای منوچهر صالحی مدیرعامل باشگاه بود و پس از آن آقای هاشمی مدیریت باشگاه را برعهده گرفت.»

 

میرمحمدی همچنین از تماس‌های تهدیدآمیزی می‌گوید که در این مدت دریافت می‌کرده: «همان زمان هم تماس‌هایی با من گرفته می‌شد و می‌گفتند که پا در کفش ما نکن و من را تهدید می‌کردند اما سوال من اینجاست؛ چرا در سال ۸۲ که مسائل جادوگری مطرح شد هیچ‌ کس پیگیر آن نشد؟ چرا بعد از ۱۴ سال این مسائل عنوان می‌شود؟ من هیچ اعتقادی به بحث جادوگری ندارم اما متأسفانه همان زمان که این مسائل مطرح شد هیچ ‌کدام از مدیران باشگاه سایپا و اهالی فوتبال پیگیر این مساله نشدند.»

 

میرمحمدی یک خاطره جالب از جادوگری در تیم سایپا دارد که به آن اشاره می‌کند: «ما در جام حذفی با استقلال بازی داشتیم اما جالب است بدانید آقای جادوگر و سرمربی نشسته بودند و برای بازی با سپاهان برنامه‌ریزی می‌کردند چون خود را مقابل استقلال از پیش برنده می‌دانستند اما در آن بازی وقتی نیکبخت واحدی به ترکیب استقلال اضافه شد ورق بازی علیه تیم ما برگشت و در حالی‌ که توپ و میدان دستمان بود به استقلال باختیم. ظاهراً آقای جادوگر روی نفرات حریف هم کار می‌کرد اما با حضور یک بازیکن جدید شرایط تغییر کرد.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=237306

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر