1

پیش فروش دو محصول جدید ایران خودرو از ۲۹ آبان آغاز می‌شود

  • کد خبر : 237335
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹

گروه صنعتی ایران خودرو از آغاز پیش فروش خودروهای دنا پلاس توربو شارژ و پژو پارس ال ایکس اتوماتیک برای اولین از ۲۹ آبان خبر داد.

گروه صنعتی ایران خودرو از آغاز پیش فروش خودروهای دنا پلاس توربو شارژ و پژو پارس ال ایکس اتوماتیک برای اولین از ۲۹ آبان خبر داد.
خودرو پیش فروش دو محصول جدید ایران خودرو از ۲۹ آبان آغاز می‌شود

افق نیوز/ مصطفی خان کرمی، معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو، اعلام کرد این شرکت به مناسبت فرارسیدن ماه ربیع‌الاول، پیش‌فروش دو محصول جدید خود با نام‌های دنا پلاس توربو شارژ و پژو پارس ال ایکس اتوماتیک را آغاز خواهد کرد. وی در زمینه اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام این دو خودروی جدید از ۲۹ آبان‌ماه به سایت رسمی فروش اینترنتی شرکت ایران‌خودرو مراجعه کنند. برای خودروی دنا پلاس توربوشارژ مبلغ ۲۵ میلیون تومان و برای خودروی پژو پارس ال ایکس اتوماتیک مبلغ ۲۲ میلیون تومان از متقاضیان به‌عنوان پیش‌پرداخت دریافت خواهد شد. موعد تحویل این خودرو‌ها دی، بهمن، اسفند ۱۳۹۶ یا اردیبهشت سال آینده خواهد بود. مابقی قیمت فروش خودرو در زمان ارسال دعوت‌نامه و با توجه به زمان تحویل خودرو از مشتریان دریافت خواهد شد.

گروه خودروسازی ایران‌خودرو طی اطلاعیه‌ای شرایط فروش ۲ محصول جدید خود را اعلام کرد. در این بخشنامه آمده است:

پیش فروش ۲ محصول جدید ایران خودرو با نام‌های «پژو پارس ال‌ایکس اتوماتیک» و «دنا پلاس توربو شارژ» از روز دوشنبه مورخ ۲۹ آبان ۱۳۹۶ آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت، ادامه خواهد داشت.

بر اساس بخشنامه‌ی ارسالی از سوی ایران خودرو، این دو محصول جدید به‌صورت محدود و در رنگ‌های متنوع از جمله خاکستری متالیک، سفید، مشکی متالیک، نقره‌ای متالیک و قرمز متالیک پیش‌فروش خواهند شد و هر کد ملی تن‌ها امکان ثبت نام یک دستگاه خودرو خواهد داشت. همچنین در این مرحله از پیش‌فروش، تن‌ها مشتریان حقیقی قادر به ثبت نام خواهند بود و مشتریان حقوقی و مشتری دوم نمایندگی اجازه ثبت نام نخواهند داشت. بر اساس اعلام ایران‌خودر، و امکان صلح تا ۱ مرتبه پیش‌بینی شده است.

قیمت نهایی خودرو در زمان ارسال دعوت‌نامه به مشتریان اعلام خواهد شد. اطلاعات دقیق‌تر از این بخشنامه را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید.

 

دانشجو

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=237335

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر