3

آغاز تحقیق و تفحص از مسکن‌های مهر با بازدید از مسکن مهر پردیس

  • کد خبر : 237639
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳

رئیس کمیسیون عمران گفت: کار بررسی مسکن‌های مهر را با دریافت گزارش‌هایی از وزیر راه و شهرسازی و بازدیدهای میدانی آغاز کرده‌ایم.

آغاز تحقیق و تفحص از مسکن‌های مهر با بازدید از مسکن مهر پردیس/ آخوندی هفته آینده به کمیسیون عمران می‌آیدمحمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به انجام تحقیق و تفحص از پروژه‌های مسکن مهر در کشور گفت: پیش از این از طریق رسانه‌ها گزارش ها و فیلم‌های مردمی درباره نیمه‌کاره رها شدن مسکن‌های مهر برخی مناطق، یا تخریب آنها منتشر شده بود.

وی با بیان اینکه این گزارش ها می‌توانست به نوعی هشدار مردمی باشد، افزود: در بحث کیفیت و خدمات زیربنایی مانند نداشتن جاده، فضای سبز، مدرسه و … مسکن‌های مهر در برخی مناطق کشور مورد سوال بودند که قرار شد چهارشنبه هفته قبل ما به عنوان نمونه بازدیدی از مسکن مهر پردیس داشته باشیم.

رئیس کمیسیون عمران تأکید کرد: متأسفانه با وقوع زلزله در غرب کشور ما نتوانستیم این بازدید را انجام دهیم که قرار است هفته آینده جلسه‌ای را درباره بررسی مسکن‌های مهر کشور با حضور آخوندی وزیر راه و شهرسازی داشته باشیم.

رضایی کوچی تصریح کرد: در این جلسات آخوندی باید درباره کیفیت مسکن مهر و همچنین وضعیت فعلی ساختمان‌ها گزارشی را ارائه کند تا در صورت نیاز به مقاوم‌سازی این کار انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: کمیسیون عمران کار خود را برای بررسی مسکن‌های مهر آغاز کرده و در این زمینه بازدیدهای میدانی هم خواهد داشت که مسکن مهر پردیس به عنوان اولین هدف طی هفته آینده مورد بررسی و بازدید قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=237639

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر