2

دین محمدی: دوره مربیان چاق گذشته/ ساناک شام نخورد تا لاغر شود

  • کد خبر : 237677
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵

سرمربی تیم شهرداری تبریز در مورد اضافه وزن جیری ساناک مربی جدید استقلال اظهارات جالبی را مطرح کرد.

تاپ الان کار شود//دین محمدی: دوره مربیان چاق گذشته/ ساناک شام نخورد تا لاغر شودسیروس دین محمدی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اضافه وزن جیری ساناک مربی اهل جمهوری چک تیم استقلال اظهار کرد:  از دیدن فیزیک ساناک به شدت تعجب کردم، او باید به بدنسازی برود تا شاید لاغر شود. اگر ساناک روزها به دویدن  و بدنسازی مشغول شود و شب ها شام نخورد شاید فیزیک بهتری پیدا می کند!

وی ادامه داد: بازیکنان ما دوست دارند با مربی کار کنند که فیزیک مناسب و بدن آماده و تراشیده ای داشته باشد و دوره حضور مربیان فربه در فوتبال تمام شده است.

سرمربی تیم شهرداری تبریز در مورد عملکرد وینفرد شفر در تیم استقلال گفت: شفر تاکنون در استقلال خوب کار کرده و به نظر من تدابیر او در آینده جواب می دهد. وقفه ای که به دلیل برگزاری دیدارهای دوستانه تیم ملی در لیگ افتاد به سود استقلال شد و روزهای بهتری در انتظار آبی پوشان است.

وی افزود: ضعف استقلال در حال حاضر در فاز هجومی است و این ضعف با جذب یک مهاجم خوب خارجی در نیم فصل پوشش داده می شود.

 

*افتخاری و زمانی باید احترام پیشکسوتان باشگاه را حفظ کنند

دین محمدی با اشاره به طلبش از باشگاه استقلال گفت: من از استقلال طلب دارم اما حاضر نیستم برای گرفتن طلبم دست به هر کاری بزنم.رضا افتخاری و حسن زمانی باید احترام پیشکسوتان باشگاه را حفظ کنند. اینکه می گویند اگر استقلال نبود کسی برای پیشکسوتان تره هم خرد نمی کرد زیاد جالب نیست، به عنوان مثال امیر قلعه نویی زحمات زیادی برای استقلال کشیده است. او برای بازی در این تیم زانوهایش را داده و حتی از جیب خود برای استقلال هزینه کرده است بنابراین نباید به راحتی زحماتش را زیر سوال ببریم.

*جادوگری در فوتبال ایران باعث تاسف است

وی در مورد داغ شدن بحث جادوگری در فوتبال ایران خاطرنشان کرد: من تاکنون با هیچ جادوگری برخورد نداشته ام و به هیچ عنوان به این مسائل اعتقاد ندارم. هرگاه می شنوم یک مربی به جای تلاش و زحمت، به سراغ جادوگران و رمالان رفته است افسوس می خورم و به نظرم وجود چنین مسائلی در فوتبال ایران بسیار تعجب آور است.

دین محمدی درباره اینکه ترجیح می دهد تیم ملی فوتبال ایران با کدام تیم ها همگروه شود عنوان کرد: به نظر من اگر تیم ملی کشورمان با تیم های روسیه، پرو و پاناما همگروه شود احتمال صعودمان به دور دوم جام جهانی بسیار زیاد خواهد بود.

سرمربی تیم شهرداری تبریز با اشاره به آخرین وضعیت تیمش گفت: شرایط تیم ما چندان خوب نیست اما تلاش می کنیم در ادامه رقابت های لیگ دسته اول نتایج بهتری کسب کنیم. هدف ما حفظ شهرداری تبریز در لیگ یک است و رسیدن به این هدف جز با زحمت و تلاش شبانه روزی ممکن نیست. در نقل و انتقالات نیم فصل، قصد داریم بازیکنان مورد نظرمان را جذب کنیم تا در نیم فصل دوم با قدرت بیشتری در رقابت ها ظاهر شویم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=237677

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر