2

بازیکن سابق منچستریونایتد کشیش شد! +تصویر

  • کد خبر : 237709
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

بازیکن ایرلندی سابق منچستریونایتد در کشورش کشیش شده است.

بازیکن ایرلندی سابق منچستریونایتد در کشورش کشیش شده است.

به گزارش افق نیوز، اخیراً یکی از جالب‌ترین و عجیب‌ترین خبرهای فوتبال اروپا از انگلیس به گوش رسیده و حکایت از کشیش شدن بازیکن سابق منچستریونایتد دارد.

روزنامه «تایمز» در این باره نوشت: «فیلیپ مولرین» هافبک وسط اهل ایرلند شمالی که یکی از بازیکنان «کلاس ۹۲» معروف شیاطین‌سرخ بود، کشیش شده است. مولرین که ۳۹ سال سن دارد در آکادمی منچستریونایتد فوتبالش را آغاز کرد و ۳ سال هم عضو تیم اول باشگاه بود. البته به او فقط یک مرتبه فرصت بازی در لیگ برتر رسید و پس از آن به نوریچ‌سیتی پیوست تا ۶ سال برای این تیم بازی کند.

مولرین که ۲۷ مرتبه هم برای تیم ملی ایرلند شمالی به میدان رفته در این باره به نشریه تایمز می‌گوید: «من به عنوان یک فوتبالیست علاقه‌مند به پول، حضور در کلوپ‌های شبانه و ارتباط برقرار کردن با جنس مخالف نبودم. عاشق بازی کردن و حضور در تمرین بودم اما وقتی که به نزدیکی ۳۰ سالگی رسیدم واقعاً احساس می‌کردم ناراضی هستم. هر سال ۳ یا ۴ ماشین می‌خریدم چون حس می‌کردم خسته شده‌ام. در مورد لباس و منزل هم همین مسئله صدق می‌کرد. بعد از آن از خودم می‌پرسیدم «چرا من این کارها را انجام می‌دهم؟» و واقعاً پاسخ روشنی برای آن نداشتم. با این واقعیت زندگی می‌کردم که این شیوه زندگی من را خوشحال می‌کند اما این‌گونه نبود.»

مولرین سال ۲۰۰۹ زمانی که ۳۱ سال سن داشت به طور کلی فوتبال را کنار گذاشت. او در ادامه در این باره اظهار داشت: «من دوران فوتبال بسیار خوبی داشتم، حرفه‌ای که حالا بسیاری از مردان جوان به دنبال آن هستند اما در زندگی‌ام وقتی ۲۰ ساله بودم احساس پوچی کردم. بزرگ‌تر می‌شدم اما از زندگی‌ام ناراضی بودم.»

مولرین درباره کشیش شدن خودش هم توضیح می‌دهد: «شروع کردم از خودم سؤال‌های عمیق‌تری پرسیدم. هویت من به عنوان یک فوتبالیست از بین رفته بود و واقعاً نمی‌دانستم چه کسی هستم. سال ۲۰۰۹ تصمیم گرفتم از فوتبال کناره‌گیری کنم و به ایرلند برگشتم. در طول آن سال یک تعطیلات واقعی را سپری کردم و ایمانم را دوباره به دست ‌آوردم. کشیش شدن نقطه عطف زندگی من شد و دیگر هم نمی‌توانم به فوتبال برگردم.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=237709

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر