1

آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی دوره دکتری از امروز

  • کد خبر : 237780
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز سال ۹۷ از امروز آغاز می‌شود.

 

خبرگزاری فارس: آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی دوره دکتری از امروز

به گزارش افق نیوز، مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۷ از امروز چهارشنبه اول آذرماه تا هفتم آذرماه است و متقاضیان باید در این مهلت با مطالعه دقیق دفترچه راهنما و آماده کردن مدارک لازم به سایت سازمان سنجش مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند.

آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۷ برای پذیرش در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی روز جمعه ۴ اسفندماه ۹۶ در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود.

داوطلبان می‌توانند در مهلت تعیین شده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و برای تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت‌نام اقدام کنند و هر داوطلب می‌تواند فقط در یک کدرشته فارغ‌التحصیلی شرکت کند.

پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی است، بنابراین داوطلبان باید به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت ۶۰۰ هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام برای شرکت در آزمون نسبت به خرید سریال ثبت‌نام اقدام کنند.

با توجه به اینکه در مراحل مختلف فرایند آزمون خدماتی از طریق ارسال پیام کوتاه برای داوطلبان ارائه می‌شود لذا داوطلبانی که تمایل به استفاده از خدمات پیام کوتاه دارند با انتخاب گزینه مربوط و پرداخت مبلغ ۵ هزار ریال به عنوان هزینه استفاده از پیام کوتاه می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

سطح سوالات امتحانات اختصاصی حسب مورد در حد دانش و تجربیات فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد در هر رشته مطابق فهرست برنامه‌های مصوب شورای عالی برنامه‌ریزی و با ضریب ۴، آزمون زبان با ضریب یک و آزمون استعداد تحصیلی با ضریب یک است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=237780

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر