1

ما نیز با تمام توان قدرت دفاعی‌مان را تقویت خواهیم کرد و حرکت دشمنان را رصد و پایش می‌کنیم

  • کد خبر : 237809
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰

آنها غافل بودند که ما مکلف به ادای تکلیف هستیم و نمی‌دانستند چقدر توان داریم. ما هر چه که داریم پای کار آوردیم و چون خداوند می‌تواند هر توطئه‌ و با هر پشتوانه را شکست دهد، شد آنچه امروز می‌بینیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد که ایران در ادامه راه با تمام توان، قدرت دفاعی خود را تقویت و حرکت دشمنان را رصد و پایش خواهد کرد.

به گزارش افق نیوز/ امیر حاتمی عصر امروز (چهارشنبه) در همایش یادواره شهیدان مدافع حرم که در مصلای تهران برگزار شد، ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت بر داعش، گفت: ما نظامی‌ها وقتی یک عملیاتی به اتمام و پیروزی می‌رسد این نگاه را داریم که این یک مرحله بوده و تا دشمن هست سایر مراحل ادامه دارد و باید به کار، تلاش و جهاد ادامه داد.

وی افزود: ما تحلیل کاری که انجام دادیم را شروع می‌کنیم تا ببینیم عبرت‌ها و آموزه‌های آن چه بوده است؛ چرا که ما در منطقه‌ای قرار داریم که به دلیل شرایط جغرافیایی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی هر روز با توطئه دشمنان مواجه است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: ایجاد داعش اولین توطئه آنها نبوده و آخرین آن هم نیست و وقتی حدود شش سال پیش گفته می‌شد که آنها کسانی هستند که با حکومت مقابله می‌کنند و آمریکا و اسرائیل تلاش می‌کردند که این گروه تکفیری را گروه مبارز جا بزنند در آن فضای ابهام‌آلود باور آن سخت بود اما حالا این موضوع کاملا مشخص شده و ما توانستیم داعش را شکست داده و بر آن فائق آییم.

حاتمی همچنین تصریح کرد: نکته دیگر این بود که آنهایی که این توطئه بزرگ را طراحی کرده بودند باور نمی‌کردند که این توطئه کشف شود و محور مقاومت بتواند با سرعت برای مبارزه با آن آماده شده و مقابله کند. آمریکایی‌ها می‌گفتند که این جریان تا حدود ۳۰ و ۴۰ سال طول خواهد کشید و می‌خواستند در این سال‌ها از آن حمایت کنند اما به لطف الهی و برکت خون شهدا و تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری، جوانان بسیج شدند و ظرف شش سال طومار این جنایتکاران در هم پیچیده شد.

وی تاکید کرد: آنها غافل بودند که ما مکلف به ادای تکلیف هستیم و نمی‌دانستند چقدر توان داریم. ما هر چه که داریم پای کار آوردیم و چون خداوند می‌تواند هر توطئه‌ و با هر پشتوانه را شکست دهد، شد آنچه امروز می‌بینیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچنین اظهار کرد: آنها طراحی کرده بودند که یک اختلاف دائمی بین مسلمانان ایجاد کنند و هیچگاه اتحاد بین مسلمانان ایجاد نشود اما با تلاش رزمندگان مقاومت و خون شهدا این موضوع اتفاق نیفتاد و حتی عکس آن در حال اتفاق افتادن است و مشخص شد که دشمنان منطقه که در صدر آن آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارند چه می‌خواهند.

حاتمی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: اکنون جمع واحده‌ای وجود دارد و برای همه ملت‌های منطقه روشن شد که راهی جز راه مقاومت شدنی نیست. ما نیز با تمام توان قدرت دفاعی‌مان را تقویت خواهیم کرد و حرکت دشمنان را رصد و پایش می‌کنیم و از توطئه دیگری که بچینند سربلند بیرون خواهیم آمد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=237809

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر