5

تبریک مدیر اجرائی مسکن مهر پردیس به مناسبت هفته بسیج

  • کد خبر : 238054
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰

مدیر اجرایی مسکن مهر شهرستان پردیس با صدور پیامی، فرا رسیدن هفته بسیج را به دلاور مردان عرصه جهاد واز خودگذشتگی تبریک گفت .

 

به گزارش افق متن پیام علی اصغر جاودان فر به این شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم

تا زمانی که تفکر بسیجی در راس عملکرد مدیران سطوح نظام جاری و ساری باشد ، حرکت شکوهمند انقلاب اسلامی با سرعت تمام روبه سوی فتح قله های پیشرفت و عزت ملت ایران ادامه خواهد یافت .

بسیج شجره طیبه ای است که بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بنا نهاد و تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند اسلامی لبریز از صحنه‌های بسیاری است که وجود تاثیر گذار بسیج و اخلاص و فداکاریهای بسیجیان دریا دل همچون ستاره ای درخشان بر تارک آسمان آن می‌درخشد و این نهاد خودجوش انقلابی از بدو تاسیس تاکنون توانسته است با بهره گیری از شریف‌ترین و متعهدترین نیروها در صحنه‌های مختلف از هشت سال دفاع مقدس تا حضور در عرصه آبادانی ایران اسلامی و مقابله با هجمه‌های شوم فرهنگی و عقیدتی، نقشی بسیار حساس، مهم و اساسی را ایفا نماید.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره همه ی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به خصوص شهدای والامقام بسیجی، فرا رسیدن هفته بسیج را به همه بسیجیان غیرتمند ایران سرافراز تبریک گفته و عزت همه بسیجیان عزیز را در پرتو عنایات امام عصر (عج) و منویات رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) از خداوند قادر متعال مسالت دارم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=238054

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر