1

جدایی این دروازه بان از جمع نارنجی پوشان قطعی خواهد بود

  • کد خبر : 238376
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹

ولی عملکرد متفاوتی نسبت به فصول قبل ارائه داد طوری که در ۱۰ هفته ابتدایی لیگ برتر تنها یک کلین‌شیت داشت و ۱۵ گل دریافت کرد و در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی هم دو گل از اکسین البرز خورد.

علی دایی برای سومین بازی متوالی دروازه‌بان شماره یک سایپا را در ترکیب قرار نداده و جدایی این دروازه از جمع نارنجی پوشان قطعی خواهد بود.

به گزارش افق نیوز، محمدرضا اخباری بعد از آنکه با سایپا به فوتبال ایران معرفی شد طی دو فصل گذشته برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتورسازی تبریز رفت و دوران خوبی با این تیم داشت؛ اما به دلیل آنکه از قراردادش با باشگاه سایپا باقی مانده بود به این تیم بازگشت و دوباره دروازه‌بان این تیم شد.

اخباری که ابتدای فصل علاقه‌مند به ادامه حضور در تراکتورسازی بود، کارش را با سایپا آغاز کرد؛ ولی عملکرد متفاوتی نسبت به فصول قبل ارائه داد طوری که در ۱۰ هفته ابتدایی لیگ برتر تنها یک کلین‌شیت داشت و ۱۵ گل دریافت کرد و در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی هم دو گل از اکسین البرز خورد.

علی دایی در فینال جام شهداء مقابل تراکتورسازی بعد از آنکه نیمه اول را یک بر صفر واگذار کردند، اخباری را به جای فلاح‌زاده وارد زمین کرد؛ ولی شماره یک سایپا نیز ۲ گل خورد تا دایی مجددا در لیگ فلاح‌زاده را به کار بگیرد.

ترکیب امروز سایپا برابر گسترش فولاد در حالی اعلام شده که محمدرضا اخباری برخلاف دو هفته گذشته که جزو لیست و نیمکت‌نشین بود، این بار خارج از فهرست است و با این شرایط باید جدایی او از جمع نارنجی پوشان را بعد از بازی‌های هفته پانزدهم قطعی دانست.

رابطه خوب اخباری با تبریزی‌ها این احتمال را می‌دهد که این دروازه‌بان در نقل و انتقالات نیم‌فصل مجددا به تراکتورسازی که در پست او با مشکل مواجه است، بازگردد و در ادامه فصل و همچنین لیگ قهرمانان آسیا به این تیم کمک کند؛ ولی شاید ممکن است پیشنهاد سایر تیم‌ها نیز موجب شود این دروازه‌بان تصمیم دیگری بگیرد.

با این اوصاف باید منتظر ماند و دید علی دایی در نیم‌فصل کدام دروازه‌بان را به جمع نارنجی پوشان اضافه می‌کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=238376

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر