3

رکوردشکنی فروش ایران خودرو در آذرماه

  • کد خبر : 23840
  • ۱۰ دی ۱۳۹۰ - ۸:۰۶

رکورد فروش آذرماه ایران خودرو با عرضه بیش از ۶۸ هزار دستگاه خودرو شکسته شد.

به گزارش ایکوپرس، عبدالله بابائی قائم مقام معاون بازاریابی وفروش ایران خودرو با بیان این مطلب گفت: هرساله در آذرماه به دلیل کاهش تقاضا برای خودرو، فروش خودرو کاهش می یابد، این درحالی است که فروش ایران خودرو درآذر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۷ درصد افزایش نشان می دهد.

 وی تصریح کرد : دستیابی به رکورد فروش فوق بدون عرضه وانت پیکان به دلیل مشکل شماره گذاری ، محقق شده است و اگر وانت پیکان نیز به مشتریان عرضه می شد، رشد فروش آذر ماه امسال ایران خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۳۸ درصد برآورد می شد.

وی با اشاره به رقابت بازار های مالی سکه وارز در این ماه گفت: شرایط آذرماه امسال حتی با سال های گذشته برای ایران خودرو دشوارتر بود؛ چراکه علاوه بر رکود فصلی و عدم شماره گذاری وانت پیکان، متغیرهای دیگری همچون رونق بازار های سکه وارز، شرایط رقابتی سختی را برای جذب نقدینگی و فروش خودرو ایجاد کرد.

بابایی،  طرح های جدید فروش و نهضت خدمات رسانی به مشتریان را از جمله عوامل مهم در شکستن رکورد فروش ایران خودرو در آذرماه دانست و گفت: در ماه جاری ایران خودرو برای کسب رضایت مشتریان طرح های جدیدی که از جمله می توان به طرح فروش رنگین کمان اشاره کرد که بواسطه این طرح، خریداران خودرو از امتیازات متنوع مانند  تخفیف ویژه، دریافت کارت طلایی و حضور در قرعه کشی خودرو سوزوکی کیزاشی همراه با ۱۹ محصول دیگر بهره بردند. 

وی با بیان اینکه در سال جاری روش های فروش متنوع ، سود مشارکت مطلوب و تحویل به موقع از عواملی جهت جلب رضایت مشتریان در خدمات فروش ایران خودرو بودند، افزود: برای ارتقای رضایت و اطمینان بیشتر مشتریان این خدمات در ماه جاری وماه های آینده بیش از پیش تقویت  و تداوم خواهد یافت.

به گفته قائم مقام معاون بازاریابی وفروش ایران خودرو؛ پیش بینی می شود با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، شاهد شکسته شدن رکوردهای بیشتر فروش خودرو تا پایان سال باشیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=23840

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر