1

شکایت بانک سرمایه از تیتربرتر به علت افشاگری تخلفات، حمایت ازبیت المال و حقوق فرهنگیان

  • کد خبر : 238831
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱

سایت خبری تحلیلی “تیتربرتر” به علت حمایت از حقوق بیت المال و فرهنگیان توسط بانک سرمایه به دادگاه مطبوعات فراخوانده شد.

به نقل از تیتر برتر، “بانک سرمایه به جای تهدید و شکایت علیه رسانه ها  و سرکوب آنها که رسالتشان بر پایه اطلاع رسانی صحیح و براساس واقعیت تخلفات موجود و بیدادگری هاست بهتر است به اوضاع نابسمان خود سامانی دهد.

شکایت بانک سرمایه از تیتربرتر به علت افشاگری تخلفات، حمایت ازبیت المال و حقوق فرهنگیان

در حال حاضر بانک سرمایه شروع به شکایت از رسانه ها کرده و با این حربه می خواهد جلو اطلاع رسانی های درست را بگیرد تا بتواند چراغ خاموش به ادامه روند بی مبالاتی ها و تصمیمات نادرست مدیران ارشد خود برای خارج کردن منابع مالی و غیر مالی خود ادامه دهد.

لازم به ذکر است که هنوز موضوع وام چند میلیاردی این بانک به کارتن خوابی که خبرش به مجلس شورای اسلامی نیز رسید و در هاله ای از ابهام هنوز سرانجام این منبع مالی خارج شده مشخص نشده است.

بانک سرمایه با مدیران ارشد خود شروع به خارج کردن منابع مالی به عنوان تسهیلات نامعلوم به اشخاص خاص و سفارش شده کرده است و منابعی که قسمت اعظم آن متعلق به قشر زحمتکش و قابل احترام جامعه ی فرهنگیان است و جالب این است که این قشر، نه تنها تسهیلاتی از بانک دریافت نمی کنند بلکه فقط پوششی شده اند برای این که هرازگاهی بانک سرمایه در صورت هجوم اخبار برعلیه خودشان با ارائه اطلاعیه ای که منتشر می کنند می خواهند اذهان این سهامداران مشوش نشود.

گفتنی است که چند روز پیش “محمود صادقی” نماینده تهران، اعلام کرد: بدهکاران میلیاردی و چند هزار میلیاردی بانک سرمایه ظرف ۴۸ ساعت آینده تکلیف بدهی خود را با این بانک مشخص کنند و گر نه هویت آنها را به اطلاع عموم خواهد رساند.

شاید بانک سرمایه به جای ترمیم نقاط ضعف خود نیز،  از این نماینده هم شکایت کرده یا خواهد کرد.

بانک سرمایه با ارسال ابلاغیه ای کماکان دیگر رسانه ها از سایت خبری تحلیلی “تیتر برتر” در دادگاه مطبوعات شکایت کرده و این رسانه را تهدید به مسدود کردن نموده است.

جالب این است که در هیچ کجای دنیا دیده نمی شود که رسانه ها را به خاطر اطلاع رسانی تخلفات مسدود کرده و به آنها نسبت نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی می دهند.

سوال ما از مسوولان بانک سرمایه این است که از چند رسانه ی دیگر که بنا به رسالت خود اطلاع رسانی می کنند شکایت  خواهید کرد؟ با کمی دقت در گذشته سایتی مشخص که بارها و بارها عملکرد این بانک و مسوولان آن را زیر سوال می برد به عنوان رسانه برتر از سوی بانک سرمایه شناخته شد و همکاری خوبی را بر اساس توافقات باهم شروع کردند و از خبرنگار آن مجموعه تقدیر به عمل آمد که در آرشیو اخبار این بانک موجود است.

ولی بانک سرمایه از سایت تیتر برتر و….شکایت کرده و می کنند چه چیزی در پشت پرده این تصمیمات میگذرد با کمی تامل و به سادگی به واقعیت آن پی خواهید برد.

سایت خبری تحلیلی “تیتر برتر” بر اساس رسالت خود ایفای نقش کرده و در خصوص ارائه مدارک متناسب با اخبار و سایر مدارکی که در دست دارد اعلام آمادگی خود را با دستگاه های قضایی مطبوعات و سایر ارگان های مربوطه اعلام می دارد.

رسانه ها حامی حقوق بیت المال هستند و اگر انتشارات در خصوص تخلفات و فرمایشات مقام معظم رهبری، جرم محسوب می شود؛ ما سکوت اختیار خواهیم کرد!

بانک سرمایه چند صباحی است که به دلیل پنهان ماندن و سکوت اختیار کردن رسانه ها اقدام به شکایت از آنها می کند در صورتی که که خود مسوولان بانک، فارغ از هر گونه نشست خبری با اصحاب رسانه در جهت توضیح پرداخت تسهیلات بدون ضابطه، حتی صدای نمایندگان ملت را همچون نماینده تهران که در نشست خبری خود در دانشگاه بیان کرد: چرا مسوولان بانک سرمایه از بدهکاران خود شکایت نمی کنند؟ را در آورده است!

سایت خبری تحلیلی تیتر برتر به زودی اسنادی، دال بر تخلفات گسترده بانک سرمایه منتشر و آنها را به مراجع قضایی تحویل خواهد داد.

با جو حاضری که بنگاه های اقتصادی همچون بانک سرمایه راه انداخته اند و رسانه ها را متهم به نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی می کنند؛ رسانه ها نمی توانند به رسالت خود عمل کرده و باید همانند کودکان مقطع ابتدایی مشق هایی که برایشان دیکته می شود را بنویسند و منتشر کنند و از وظیفه اصلی خود دور باشند و بگذارند کاخ ها بر بالای کوخ ها بنا شود و شاهد از بین رفتن حقوق مردم و بیت المال باشند که عده ای با نفوذ و قدرت های ماورایی هجوم به غارت آنها برده اند.

خبرنگار:سحر اسلام فر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=238831

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر