2

استارت اولین نقل و انتقالات جنجالی لیگ ایران زده شد!+تصویر

  • کد خبر : 238988
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳

بحران دروازه‌بانی در تیم فوتبال سپاهان و نیاز عاجل این تیم به یک بازیکن ستاره در این پست احتمالا بعد از جذب ۳ سرباز تراکتورسازی از باشگاه ذوب‌آهن اولین نقل‌وانتقالات نیم‌فصل را کلید می‌زند.

بحران دروازه‌بانی در تیم فوتبال سپاهان و نیاز عاجل این تیم به یک بازیکن ستاره در این پست احتمالا بعد از جذب ۳ سرباز تراکتورسازی از باشگاه ذوب‌آهن اولین نقل‌وانتقالات نیم‌فصل را کلید می‌زند.
مهرداد محمدی استارت اولین نقل و انتقالات جنجالی لیگ ایران زده شد!

افق نیوز/ سپاهان در این فصل چه با حضور لی اولیویرا و چه صدقیان جوان هرگز ثبات در درون دروازه‌اش را تجربه نکرده و اشتباهات عجیب دروازه‌بان‌های این تیم نیاز به حضور یک دروازه‌بان کارآمد را بیشتر از هر زمان دیگری برای کرانچار ضروری کرده است.

 

سپاهانی‌ها تصمیم دارند هرطور که شده محمدرضا اخباری گلر ملی‌پوش سایپا را به اصفهان بیاورند و گفته می‌شود این موضوع تا حد زیادی نهایی هم شده است.

 

اخباری بعد از پشت سر گذاشتن دو فصل درخشان در تراکتورسازی با پایان دوران سربازی‌اش به سایپا برگشت؛ اما در تیم علی دایی هرگز نتوانست نمایش مورد انتظاری داشته باشد تا جایی که سرمربی سایپا در ۴ بازی آخر خود در نیم فصل اول لیگ‌برتر ترجیح داد این بازیکن را نیمکت‌نشین حامد فلاح‌زاده کند تا عزم اخباری برای جدایی از این تیم جدی‌تر از قبل بشود.

 

اما سپاهانی‌ها برای اینکه بتوانند رضایت‌نامه اخباری را از سایپا بگیرند حاضر هستند مهرداد محمدی را به نارنجی‌پوشان تهرانی واگذار کنند، انتقالی که گفته می‌شود تا حد زیادی نهایی هم شده است.

 

مهرداد محمدی به عنوان یکی از ستاره‌های لیگ‌برتر در دو فصل گذشته در این فصل شرایط خوبی در تیم زلاتکو کرانچار تجربه نمی‌کند و احتمالا برای نیم فصل دوم تلاش می‌کند در ترکیب سایپا دوباره به روزهای خوبش برگردد.

 

ماجرای معاوضه مهرداد محمدی با محمدرضا اخباری می‌تواند یکی از جذاب‌ترین و جنجالی‌ترین نقل و انتقالات زمستانی باشد که احتمالا ظرف روزهای آینده نهایی خواهد شد.

 

ورزش سه

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=238988

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر