1

تسریع در تحویل قراداد ۳۰۰۶واحد مهر افتتاح شده در پردیس

  • کد خبر : 239008
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱

علی اصغر جاودان فر عصر سه شنبه در حاشیه افتتاح ۳۰۰۶واحد از پروژه های مسکن مهر پردیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد ؛ تسریع در تنظیم قرارداد پیش فروش نهایی از اهم وظایف ما در ارتباط با تحویل واحد های افتتاحی خواهد بود

به گزارش افق مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس  با بیان اینکه متقاضیان واحدهای افتتاح شده بایستی نسبت به سرعت بخشیدن در فرایند تحویل واحد ها مشارکت جدی داشته باشند تصریح کرد ؛ مراجعه صاحبان واحد ها برای تشکیل پرونده فروش اقساطی در بانک عامل و اخذ قراردادپیش فروش نقش موثری در پیشبرد تحویل واحد ها ایفاد خواهد نمود.
جاودان فر با اشاره به اینکه از مجموع ۸۲ هزار واحد ، بالغ بر ۲۴ هزار واحد تا امروز افتتاح و تکمیل شده است گفت ؛ در راستای تاکید معاون محترم وزیر و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور ، در کنار تکمیل و تحویل واحد ها ، توسعه فرایند شهر نشینی و فرهنگ شهر گرایی را در محلات افتتاحی پردیس مد نظر قرار خواهیم داد

جاودان فر ادامه داد؛ تجربه و تحلیل جمعیت آماری مسکن مهر پردیس بیانگر نکات مهمی است که در صورت نبود برنامه جامع در این محلات ، آسیب زا بودن این محلات متصور است .

مدیر اجرایی مسکن مهر شهر ستان پردیس همچنین از آغاز نشست کمیسیون های راهبردی کارگزاری مسکن مهر به منظور سهولت در فرایند تحویل واحد های افتتاح شده خبر داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=239008

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. موفقیت در اکثر طرح های ارئه شده ؛ بر روی کاغذ و در کلام و تبلیغ و سمینار و مجادلات سیاسی بنظر تضمین شده می آید.ولی در مقام عمل ؛ نتیجه و موفقیتی که گفته و نوشته شده بود حاصل نمیشود. آیا تا کنون بررسی شده که ضعف و عوامل شکست ساز در طرح های کلان چه هستند؟ بغیر از رقابت های سیاسی و جناحی ؛ یکی از مهمترین عوامل موثر در ناکامی ها ؛ ضعف مدیریت و نبودن بازرسی و نظارت درونی بر حسن اجرای کار و روابط مربوطه است. برای تائید؛ در ادامه نمونه ای از تخلف در مسکن مهر ؛ که میتوانست از همان ابتدا بررسی و جلوگیری شود آورده میشود. آسیب ها به جوانان و خانواده ها ؛ در اثر نبودن مسئول و مرجع رسیدگی در درون تشکیلات اینگونه طرح های بزرگ؛ میتواند بسیار شکننده و غیر قابل برگشت باشد. ماجرای دردناک تحویل (بظاهر) واحدی از مسکن مهر به فررند خانه اولیمان از جمله تخلفاتی است که جنبه های خدمتی مسکن مهر را به غمی روانکاه بر خانواده ای ایرانی بدل کرده است:
    چند روز قبل؛ بعد از گذشت سه سال و نیم ؛ پیمانکار شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس به فرزند خانه اولیمان اطلاع داده که واحد ساخته شده توسط آنها در فاز ۳ آماده تحویل است. شرکت سرمایه گذاری که سازنده اصلی است؛ در خیال واگذاری واحدی لخت و بدون کابینت و بدون تجهیزات ۶۷ متر مربعی به ایشان هستند که برای آن ؛ بیش از ۱۰۰ میلیون تومان در سه و نیم سال پیش ؛ با ترفندی خاص؛ هزینه گرفته بودند. پولی که فرزندمان علاوه بر وام موجود ؛ با قرض وامهای بانکی در ۴ سال قبل تامین و اکنون هزینه خرید با احتساب بهره های بانکی پرداخت شده برای این واحد مهر ۲۵ میلیونی برای ایشان از مرز ۱۵۰ میلیون گذشته است. در نهایت بی انصافی؛ تحویل واحدی زمان خورده در فضای باز و کهنه شده مورد نظر مسکن مهر است که پس از بیش از ۶ سال رهاشدنش؛ درصد بالایی از عمر مفیدش گذشته و زندگی در آن مطمئن بنظر نمیرسد. این شرکت محترم سرمایه گذاری سازنده میخواهند واحدی تحویل دهند که بخاطر ملاحظات مدیریتی شرکت ؛ اصلا متعلق و مورد نظر و خرید فرزند ما نبوده و میخواهند این واحد ناخواسته را به ایشان بدهند. این تخلف در حوزه مسکن مهر را به آقای وزیر محترم ؛ انجمن محترم انبوه سازان؛ شخصیت های مرتبط ؛ همکاران و معتمدان انبوه سازی ؛ برای جلوگیری از تضییع حق جوانی فعال در این سرزمین که از طریق مسکن مهر مورد ظلم قرار گرفته و برای یافتن راه حلی منصفانه منعکس کرده ایم ولی تا امروز مشکلی از ایشان حل نشده و حقی برنگشته و کماکان حقوق فرزند تلاشگر ما صرف تخلف و اشتباه ذینفعان سازنده مسکن مهر در فاز ۳ پردیس شده و میشود ما قضاوت و اقدام و احقاق حق فرزندمان را ؛ ابتدا؛ از درون تشکیلات مسکن مهر و از همراهی وجدانهای بیدار در بین مسئولین مرتبط؛ انتظار داریم. مستندات این ماجرای تلخ؛ که اثرات آن نا امیدی جوانانمان را سبب شده است ؛ قابل ارائه است.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر