1

کمک‌ بلاعوض‌ ۳۵‌ میلیونی‌ به‌ خانواده‌های‌ زلزله‌زده‌ شهدا

  • کد خبر : 239159
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷

رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، از پرداخت تسهیلات بلاعوض تا سقف ۳۵۰ میلیون ریال به خانواده های شهید حادثه دیده در جریان زلزله اخیر استان کرمانشاه خبرداد.

رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، از پرداخت تسهیلات بلاعوض تا سقف ۳۵۰ میلیون ریال به خانواده های شهید حادثه دیده در جریان زلزله اخیر استان کرمانشاه خبرداد.

به گزارش افق نیوز به نقل از سایت ریاست جمهوری حجت الاسلام شهیدی یکشنبه شب در حاشیه دیدار و سرکشی از خانواده های شهید حادثه دیده در زلزله اخیر قصرشیرین : تمامی خانواده های شهید و ایثارگر حادثه دیده، بیمه حوادث هستند که تسهیلات بلاعوض به میزان تعیین نوع خسارت به آن ها پرداخت می شود.

وی افزود: هشت هزار و ۳۱۱ خانواده حادثه دیده در زلزله اخیر شناسایی شده اند که تاکنون برای چهار هزار و ۲۵۰ واحد مسکونی متعلق به حادثه دیدگان از نزدیک کار ارزیابی و تعیین خسارت انجام شده و بقیه نیز تا ۱۰ روز آینده تعیین وضعیت می شوند.

شهیدی تاکید کرد: پرداخت تسهیلات از سوی بنیاد شهید علاوه بر دیگر تسهیلات و کمک هایی است که دولت به حادثه دیدگان پرداخت می کند.

وی ادامه داد: همچنین تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات با یک سال تنفس از سوی صندوق شاهد و ایثارگران پرداخت می شود و در مجموع گام های خوبی از سوی بنیاد شهید برای زلزله زدگان برداشته شده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران یادآور شد: فداکاری و ایثار مردم کرمانشاه در جنگ برای همه اثبات شده و خدمات رسانی خوبی نیز به خسارت دیدگان تاکنون انجام شده است.

وی در خاتمه گفت: در نخستین جلسه هیات دولت، نارسایی ها و مشکلاتی نظیر کمبود کانکس برای اسکان حادثه دیدگان و همچنین مشکلات بانکی بررسی و پیگیری می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=239159

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر