1

مدرسان رنا موفق به دریافت گواهینامه سطح ۵ ولوو شدند

  • کد خبر : 239243
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳

معاون خدمات پس از فروش شرکت خدمات فنی رنا گفت: مدرسین بین المللی شرکت خدمات فنی رنا موفق به دریافت گواهینامه سطح ۵ ولوو شدند.

به گزارش سایپا نیوز؛ محمدرضا مهری با بیان مطلب فوق افزود: شرکت خدمات فنی رنا به منظور ارتقاء سطح دانش فنی شبکه نمایندگی ها و ارایه خدمات هر چه بهتر به مشتریان از تجربیات مدرسین ولوو استفاده می کند. با برنامه ریزی های صورت گرفته در شرکت رنا  دو تن از کارشناسان این شرکت  که جزء مدرسین تائید شده شرکت ولوو در منطقه خاورمیانه محسوب می شوند موفق به گذراندن دوره های آموزش بین المللی ولوو و دریافت گواهینامه سطح ۵ شدند.

معاون خدمات پس از فروش شرکت خدمات فنی رنا با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی ولوو در مرکز بین المللی آموزش رنا افزود: با توجه به ضرورت آموزش، بدون تردید دوره های آموزشی برگزار شده از سوی شرکت ولوو، از کیفیت، استاندارد بالا و به روز جهانی برخوردار است. لذا در هر مرحله، با حضور ارزیابان و مدرسان ولوو، منجر به ارتقای سطح مدرسان ایرانی می شود که در نهایت، باعث ارتقای سطح آموزشی شبکه خدمات پس از فروش خواهد شد.

وی در ادامه گفت: به طور کلی، پروژه آموزشی ولوو، دارای پنج سطح است. که در این فرایند آموزشی، ابتدا آموزش های فنی و تخصصی در مراکز آموزشی ولوو در کشور امارات یا مرکز آموزشی گوتنبرگ سوئد برگزار و پس از آن، افراد ارزیابی و مدرک اخذ می کنند.

مهری در ادامه با بیان اینکه ارتقاء کیفی سطح دانش کارشناسان نمایندگی ها در ارائه خدمات پس از فروش از مهمترین دستاوردهای این پروژه است، گفت: با امکانات مرکز آموزش بین المللی ولوو که در شرکت خدمات فنی رنا موجود است و با بهره گیری از مدرسان تائید شده ولوو، رنا در مسیر درستی قدم بر می دارد و می تواند به اهدافش در سال های نزدیک برسد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=239243

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر