1

فرناندو مورینتس: اسپانیا روی کاغذ از ایران قوی‌تر است

  • کد خبر : 239285
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰

فرناندو مورینتس بازیکن سابق باشگاه رئال مادرید اسپانیا با عنوان سفیر لالیگا در مراسم آغاز همکاری ایرانسل و لالیگا حضور داشت.

فرناندو مورینتس بازیکن سابق باشگاه رئال مادرید اسپانیا با عنوان سفیر لالیگا در مراسم آغاز همکاری ایرانسل و لالیگا حضور داشت.
بازیکن سابق رئال مادرید به عنوان سفیر لالیگا در ایران حضور دارد.

به گزارش خبرآنلاین، فرناندو مورینتس بازیکن سابق باشگاه رئال مادرید اسپانیا با عنوان سفیر لالیگا در مراسم آغاز همکاری ایرانسل و لالیگا حضور داشت.

این بازیکن معروف اسپانیایی در صحبت هایی از حضور دوباره اش در ایران ابراز خرسندی کرد و گفت: این دومین بار است که در ایران هستم و هر بار از لطف هواداران ایرانی شگفت زده می شوم و امیدوارم این حضور آخرین حضور من در ایران نباشد.
مورینتس در پایان این مراسم همچنین به سوالات بعضی از خبرنگاران درباره هم‌گروهی اسپانیا و ایران در جام جهانی روسیه پاسخ داد.
او در پاسخ به سوالی درباره اینکه شانس ایران را در مقابل اسپانیا چقدر می دانید گفت: شاید خیلی ها ایران را نشناسند ولی تیم ملی ایران در دنیا شناخته شده است و من امیدوارم که تماشاگران ایرانی سورپرایز جام جهانی باشند.
این بازیکن سابق موناکوی فرانسه همچنین درباره اینکه آیا ایران را حریفی ضعیف برای اسپانیا می داند گفت: نه ضعیف نیست. تیم هایی هستند که در تئوری ضعیف ترند ولی تیم های بزرگ را شکست می دهند، اگر راحت بود ایتالیا باید الان در جام جهانی می بود.
یکی از نکاتی که درباره تیم ملی ایران می توان گفت شناخت مربی اش نسبت به تیم ملی اسپانیا و همه بازیکنان آن است. این درست است که در تئوری اسپانیا بالاتر است ولی باید ببینیم در عمل چه اتفاقی خواهد افتاد و چگونه خواهد بود.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=239285

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر