1

کوتاهی‌ها و بدعهدی‌های آمریکا در برجام را در کمیسیون مشترک پیگیری می‌کنیم

  • کد خبر : 239329
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱

معاون وزیر خارجه ایران با بیان اینکه یکی از موارد پیگیری ما در کمیسیون مشترک برجام بدعهدی، تعلل، تاخیر و حتی نقض برجام توسط آمریکا بوده گفت که در نشست امروز این کمیسیون نیز این موارد پیگیری می‌شود.
 

به گزارش خبافق نیوز، سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت خارجه و رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام پیش از آغاز به کار دهمین نشست کمیسیون مشترک برجام در وین عنوان کرد: کمیسیون مشترک برجام که هر سه ماه بین ایران و کشورهای ۱+۵ برگزار می‌شود محلی است برای رسیدگی به همه اموراتی که مربوط به اجرای برجام می‌شود چه در حوزه رفع تحریم‌ها و چه در حوزه هسته‌ای.

وی عنوان کرد: طبیعتا در حوزه رفع تحریم‌ها از اولین نشست کمیسیون مشترکی که تا الان داشتیم، همواره یکی از موضوعات اصلی ما موارد بدعهدی، تعلل و تاخیر و حتی نقض برجام توسط دولت آمریکا بوده که همواره مطرح و پیگیری کرده و موارد را متذکر شدیم که برخی در طول زمان اصلاح شده و برخی هنوز ادامه دارد.

معاون وزیر خارجه اضافه کرد: کمیسیون مشترک محلی است که به صورت جدی درخواست‌های خود را در خصوص کوتاهی‌هایی که از طرف‌های مقابل به خصوص آمریکا صورت گرفته مطرح کرده و پیگیری می‌کنیم.

به گزارش فارس، وی افزود: همینطور در حوزه هسته‌ای مسائلی که وجود دارد و موانعی که بر سر راه است به خصوص در حوزه همکاری‌ها به طور مشخص در مورد مدرن سازی راکتور اراک یک کارگروه است که هر دفعه به کمیسیون م

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=239329
  • دیدگاه‌ها برای کوتاهی‌ها و بدعهدی‌های آمریکا در برجام را در کمیسیون مشترک پیگیری می‌کنیم بسته هستند

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر