0

آغاز تولید دنا پلاس توربو و ۲۰۷ صندوق دار اتوماتیک

  • کد خبر : 239501
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

تولید دو محصول دنا پلاس توربو و ۲۰۷صندوق دار اتوماتیک با حضور دکتر علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی و دکتر محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت در ایران خودرو آغاز شد.

به گزارش افق نیوز به نقل از ایکوپرس، در مراسم آغاز تولید این دو محصول عزیز اکبریان، رییس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران وزارت صنعت،مدیرعامل و مدیران گروه صنعتی ایران خودرو حضور داشتند.

 

رییس مجلس شورای اسلامی علاوه بر افتتاح آغاز تولید دو محصول ایران خودرو، از بخش های مختلف تولید و مرکز طراحی و توسعه محصولات جدید این گروه صنعتی بازدید کرد و در جریان آخرین فعالیت ها و دستاوردها قرار گرفت.

 

 گفتنی است ،دنا پلاس توربو مجهز به فناوری توربو بوده که این سیستم باعث افزایش گشتاور و قدرت با حفظ نسبی مصرف سوخت شده و نتیجه آن سرعت و عملکرد مناسب خودرو در جاده است.

 

 همچنین محصول ۲۰۷ صندوق دار اتوماتیک براساس تمایل مشتریان ایرانی به خرید خودروهای صندوق دار و مجهز به گیربکس اتوماتیک بدون اتکا به پژو به عنوان یک خودروی خانواده طراحی شده است تا گامی جدید در راستای افزایش رضایت مشتریان و حفظ سهم بازار برداشته شود.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=239501

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر