2

قیمت بیت کوین به مرز ۱۸ هزار دلار رسید! + نمودار

  • کد خبر : 239543
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶

در ماه گذشته، بحث در مورد عجیب ترین ارز تاریخ بالا گرفته است. بیت کوین که حتی وجود خارجی نداشت و فقط به عنوان یک ارز دیجیتالی شناخته می‌شود، در دو ماه اخیر غوغا کرده است.

در ماه گذشته، بحث در مورد عجیب ترین ارز تاریخ بالا گرفته است. بیت کوین که حتی وجود خارجی نداشت و فقط به عنوان یک ارز دیجیتالی شناخته می‌شود، در دو ماه اخیر غوغا کرده است.
تصویر قیمت بیت کوین به مرز 18 هزار دلار رسید! + نمودار

به گزارش افق نیوز به نقل از دیجی‌رو، بیت کوین که همین هفته پیش به ۱۵ هزار دلار رسید و باعث شد افراد بسیاری به سرمایه های میلیارد دلاری دست پیدا کنند، هنوز به رشد خود ادامه می دهد، به طوری که این ارز امروز به نزدیکی ۱۸ هزار دلار رسید.

جالب است بدانید که برادران وینکلوس با پولی بادآورده که از فیسبوک گرفته بودند، ۱۱ میلیون دلار روی بیت کوین سرمایه گذاری کردند و حالا و بعد از ۴ سال، این دو برادر به سرمایه‌ی هنگفتی دست پیدا کرده اند که شمارش دلارهای آن روزها وقت میگیرد! به زبان ساده تر سرمایه این برادران با خرید بیت کوین بیش از ۱۰۰۰ درصد رشد کرده است.

حال این سوال هنوز وجود دارد که رشد بیت کوین تا کجا ادامه پیدا می کند، در حالی که بعضی معتقدند رشد این ارز به صورت حبابی است و بالاخره شکسته خواهد شد. اما از طرفی بعضی از افراد هم با دیدن رشد خیره کننده‌ی این ارز دیجیتالی، شروع به سرمایه گذاری روی بیت کوین کرده اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=239543

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر