1

بودجه حمل‌ و‌ نقل تهران در سال ۹۷ کافی نیست

  • کد خبر : 239775
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸

شهردار تهران گفت: در بودجه حمل نقل تهران در سال ۹۷ دولت نکاتی را پیش‌بینی کرده که کافی نیست.

بودجه حمل ونقل تهران در سال 97 کافی نیستمحمدعلی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این جلسه برای رائزنی در مورد مسائل مهم تهران تشکیل شد که یکی از این مسائل آلودگی هوا این شهر است.

شهردار تهران با بیان اینکه در سال‌های اخیر در مورد آلودگی هوا صحبت‌های بسیاری شده است، اظهار کرد: طبیعی است که با صحبت مشکل حل نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه گزارشی در مورد آلودگی هوای تهران به آقای لاریجانی دادیم، تصریح کرد: مقرر شد بر اساس قانون هوای پاک که مجلس تصویب کرد و نیز بر اساس مصوبات دولت برنامه‌های عملیاتی و کارهای اجرایی که متاسفانه بر روی زمین مانده را با تعیین میزان منابع مالی لازم برای اجرای این برنامه‌ها مشخص کرده و به مجلس و دولت تقدیم کنیم.

نجفی با اشاره به اینکه حمل و نقل عمومی تهران به نسبت جمعیت و نیاز این شهر بسیار ضعیف است، اظهار کرد: هم اکنون تنها ۱۳ درصد سفرهای شهری توسط مترو و ۱۶ درصد آن توسط اتوبوسرانی انجام می‌شود و مابقی توسط خودروهای شخصی و یا تاکسی‌ها صورت می‌گیرد.

وی  تصریح کرد: ما باید حمل ونقل عمومی تهران را تقویت کنیم و در این خصوص گزارشی به رئیس محترم مجلس داده شد.

شهردار تهران با بیان اینکه آقای لاریجانی قول مساعدت دادند افزود: در بودجه سال ۹۷ دولت نکاتی را پیش‌بینی کرده است، اما کافی نیست مقرر شد تا با تایید آقای لاریجانی و مشورت با نمایندگان به ویژه کمیسیون برنامه و بودجه و کمیسیون تلفیق بودجه بخشی از این مسائل در بودجه سال ۹۷ دیده شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=239775

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر