1

ترافیک فوق سنگین در ورودی پایتخت/ پس‌زدگی بار ترافیک در شهرهای شرق استان تهران

  • کد خبر : 240018
  • ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران از ترافیک فوق‌ سنگین در ورودی شهر تهران خبر داد و گفت: در شهرهای شرق استان تهران شاهد پس‌زدگی بار ترافیک هستیم.

خبرگزاری فارس: ترافیک فوق سنگین در ورودی پایتخت/ پس‌زدگی بار ترافیک در شهرهای شرق استان تهران

سیاوش محبی دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محور‌های شرق استان تهران اظهار داشت: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز سنگین و با تراکم بالا در جریان است و لحظه‌به‌لحظه بر حجم ورودی افزوده می‌شود.

وی گفت: در شهرهای عبوری محور هراز همچون آزادراه تهران – پردیس و بخش جاجرود با پس‌زدگی بار ترافیک روبه‌رو شده‌ایم که با حضور ۱۰۰ درصدی نیروهای پلیس درصدد بازگشایی و روان‌سازی جریان ترافیک هستیم.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران افزود: آمدوشد انواع وسایل نقلیه در محور فیروزکوه نیز سنگین گزارش شده و در منطقه گیلاوند با پس‌زدگی بار ترافیکی به دلیل عدم گنجایش محور برای این حجم خودروها روبه‌رو هستیم.

محبی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده است، تصریح کرد: در محور امام رضا(ع) با ترافیک نیمه سنگین و پرحجم روبه‌رو هستیم و همچنین محور حرم به حرم نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود که ترافیک تا ساعت ۲۳ امشب ادامه داشته باشد، بیان کرد: رانندگان با توجه به ترافیک سنگین و مقطعی در محورها باید رعایت فاصله طولی مناسب را سرلوحه رانندگی خود قرار دهند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران افزود: مسافران باید در برخورد با ترافیک، صبر و شکیبایی را سرلوحه رانندگی خود قرار دهند و در صورت بروز ترافیک از عبور از شانه خاکی جاده‌ها پرهیز کنند.

محبی ادامه داد: عوامل پلیس‌راه در جاده‌ها حضور دارند و با تخلفات متخلفان برخورد قانونی خواهند داشت و همچنین رانندگان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی سفری بدون حادثه را سپری کنند.

وی اضافه کرد: از ساعت ۲۰ محور هراز که برای تسهیل در تردد خودروها یک‌طرفه شده بود، دوطرفه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=240018

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر