به گزارش افق نیوز/ وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از برد ۴ بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری، اظهارداشت: تشکر می‌کنم یکی از بهترین هدیه‌های کریسمسی است که گرفتم و برف شادی به من زدند و امروز هم ۴ گل به نفت زدیم. بهترین بازی ما در لیگ بود. باید حواس‌مان باشد که روی زمین بمانیم و مغرور نشویم.

وی ادامه داد: به بازیکنانم تبریک می‌گویم، تیم بسیار خوبی داریم. به اعضای کادر فنی تیم تبریک می‌گویم، بیژن طاهری که مریض بود و امیدوارم بازی ما را دیده باشد، خانبان و سایر اعضای کادر فنی هم تلاش می‌کنند، حتی به اعضای کادر تدارکات هم تبریک می‌گویم، ما یک تیم متحد هستیم، از هواداران هم خیلی ممنون هستم، هر وقت مشکلی داشته باشیم با حمایت هواداران این مشکلات برطرف می‌شود. امید ابراهیمی هم با وجود آنکه روز گذشته شرایط خوبی نداشت و مریض بود اما بازی کرد.

شفر در مورد وضعیت مربی جامائیکایی گفت: این مربی به جمع ما اضافه می‌شود و منتظر است تا کارهای ویزایش درست شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد هدف‌گذاری‌اش در لیگ و جام حذفی گفت: صنعت نفت یکی از بهترین تیم‌های لیگ است، امروز هم در چند دقیقه اول روی ضربات ایستگاهی کرار خیلی خوب کار کردند اما عملکرد دروازه‌بان ما فوق‌العاده بود، این فقط ۳ امتیاز بود نه بیشتر، تمرکز ما روی بازی‌های آینده است.

وی در مورد اینکه چه بازیکنانی را جذب خواهند کرد؟ گفت: ما در لیگ و جام حذفی حضور داریم و باید بازیکن جدید بگیریم، در حال مذاکره هستیم و وقتی قراردادی امضاء شد آن را به اطلاع می‌رسانیم.