1

مداخله خارجی در انتخابات روسیه از سال ۲۰۱۶ کلید خورده است

  • کد خبر : 240187
  • ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶

رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه به بیان اینکه مداخله خارجی در انتخابات روسیه از سال ۲۰۱۶ کلید خورد، عمده این مداخلات را در بخش شایعه پراکنی و دروغ پردازی دانست.

رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه به بیان اینکه مداخله خارجی در انتخابات روسیه از سال ۲۰۱۶ کلید خورد، عمده این مداخلات را در بخش شایعه پراکنی و دروغ پردازی دانست.
به گزارش افق نیوز به نقل از تاس، «الا پامفیلووا» رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه با بیان اینکه مداخلات خارجی در روند انتخابات این کشور از سال ۲۰۱۶ کلید خورده عمده این دخالت ها را در پخش شایعه پراکنی و انتشار اخبار کذب توسط کشورهای بیگانه در فضای انتخاباتی دانست.
پامفیلووا گفت: شروع نخستین روز اعضای کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه در آوریل ۲۰۱۶، این فرآیند (دخالت خارجی) به شکلی پایدار در جریان بوده است. ما تجربه دخالت های مشهود و (تلاش برای) تاثیرگذاری از سوی طرف های مختلف (خارجی) را داشته ایم.
وی همچنین افزود: این فرآیند (دخالت) به شکل های گوناگون انجام می شود: آنها (خارجی ها) یک سوژه ای را پیدا می کنند و به شکلی غیرواقعی آن را تفسیر می کنند. سپس تاثیرات این (تفسیر) مانند گلوله برفی بزرگ می شود و یک سطل زباله از اطلاعات با هدف القاء اینکه روند انتخابات بد و ناعادلانه است ایجاد می شود.
این مقام ارشد دولت روسیه در مورد ناظران خارجی مانند سازمان امنیت و همکاری اروپا بر فرآیند انتخابات و مشکل حضور آنها در برگزاری انتخابات گذشته گفت: آنها به مسائلی علاقه داشتند که فاصله زیادی از موضوع انتخابات داشت.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=240187

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر