1

حقوق تمام نمایندگان ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است

  • کد خبر : 240257
  • ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق تمام نمایندگان ثابت بوده و کاری به مدرک فرد و یا نماینده شهر کوچک یا بزرگ ندارد و ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق تمام نمایندگان ثابت بوده و کاری به مدرک فرد و یا نماینده شهر کوچک یا بزرگ ندارد و ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.
مجتبی ذوالنور امروز در مراسم بزرگداشت روز ۹ دی که در تالار شیخ مفید دانشگاه قم به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد، ضمن نامشروع دانستن ابطال نتیجه انتخابات سال ۸۸ اظهار داشت: با این عمل در اصل قصد داشتند این پیام را مخابره کنند که ما به‌نظام خود اعتماد نداریم، سپس با میانجی‌گری سازمان‌های بین‌المللی و یک جنگ نرم اصل نظام را نشانه روند.
به گزارش افق نیوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با یادآوری خاطرات آن دوره افزود: مرحوم آیت الله موسوی اردبیلی نسبت به مسائلی که رسانه‌های بیگانه ارائه می‌کردند کاملاً به‌روز بود و ناراحت بودند که چرا دختری مظلوم را کشته‌اند.
وی تصریح کرد: من از وی سؤال کردم و گفتم آیا در چنین آشوبی کشته شدن یک انسان به ضرر یا  سود نظام است؟ وی گفت به ضرر نظام، سپس سؤال کردم آیا این فردی که شما می‌گویید یک نیروی خاص یا امنیتی بوده یا یک فرد معمولی و عادی؟ گفت  تنها یک فرد معمولی بود، در آخر سؤال کردم آیا از اول که این فرد عادی  از خانه بیرون آمده خود نظام علیه خودش از او فیلم‌برداری کرده تا آبروی خودش را ببرد؟ گفت خیر نمی‌شود و در آخر قبول کردند که  این کار، کار نظام نیست.
ذوالنور ضمن اشاره به این‌گونه موارد، شایعه کشته شدن پسر بچه‌ای در ساری که سه ماه قبل از فتنه کشته‌شده بود را مطرح و بیان کرد: این افراد با نشان دادن چراغ سبز رفتن به خارج از کشور و گرفتن اقامت دائم، درصدد معرفی شهید جعلی برای فتنه بوده و حتی یک ستاد درست شد به‌عنوان ستاد قاچاق انسان که شهدای جعلی را به خارج از کشور بفرستند تا رسانه‌ها و صداوسیما برای نشان دادن هویت اصلی و یا زنده‌بودن این شهدای جعلی، دسترسی به این افراد نداشته باشند.
وی مرعوب کردن نخبه‌ها و تعیین شروط برای نظام را از دیگر اهداف این فتنه خواند و تصریح کرد: مهم‌ترین عاملی که سبب شد القائات بی‌تأثیر شود و گردوغبار بخوابد وجود رهبری باکفایت و جامع و بالیاقت بود، مقام معظم رهبری چون نقشه را می‌دانست و ایمانش راسخ بود، هرچه سعی کردند ایشان را قانع کنند نتوانسته و وی با تعیین کردن شاخص‌ها و ملاک‌هایی توانست بسیار خوب روشن‌سازی کند، البته خواص ما دچار ریزش شدند، نه‌تنها ریزش که بلکه بعضی از خواص خود آتش به یار معرکه شده و حتی خانواده‌هایشان شب و روز و تمام‌قد در خدمت فتنه در کف خیابان حضور پیدا کردند.
ذوالنور عللی که سبب شد نظام با وجود ریزش خواص سقوط نکند گره خوردن رهبری جامعه با مردم و ارتباط رهبری در راستای دین و آخرت مردم دانست و بیان کرد: اگر در هر جامعه‌ای حلقه وسط یعنی خواص که مابین مردم و رهبری است وظیفه خود را به‌خوبی انجام ندهد جامعه دچار فروریزی می‌شود، آنچه در کربلا و نجف اتفاق افتاد هم همین بود، مردم در پی خواص بزدل و ترسو رفتند و اسلام را به زیر کشیدند. اگر در ۹ دی مردم هم همین‌گونه رفتار را می‌کردند به‌یقین کربلای دومی در ایران ایجاد می‌شد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف از اینکه مردم را به خیابان بکشانند این است که برای نظام هزینه ایجادشده و البته همه آن‌هایی که آمدند در کف خیابان فتنه‌گر نبودند و وقتی فریب‌های شبکه ضدانقلاب بیگانه در دفاع از جایگاه سبز  را دیدند، مقابل این آشوب‌ها ایستادند.
ذوالنور در ادامه به سئوال‌های دانشجویان پاسخ داد و در جواب حقوق‌های نمایندگان مجلس بیان کرد: بحث حقوق‌های ۱۰ میلیونی کذب است و فقط در مجلس مطرح شد، حقوق تمام نمایندگان ثابت بوده و کاری به مدرک فرد و یا نماینده شهر کوچک یا بزرگ ندارد و ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.
وی ضمن مخالف دانستن خود از تشکیل اکثر کمیسیون‌های مجلس بیان کرد: ایجاد چند کمیسیون برای نشان دادن جبهه سیاسی شاید کار خوبی باشد اما به علت عدم لزوم پاسخگویی وزرا در این کمیسیون‌ها نسبت به فراکسیون‌ها و همچنین امکان وجود لابی‌گری به‌شدت مخالف تشکیل این تعداد فراکسیون هستم و این فراکسیون‌ها سبب از بین رفتن نتیجه کمیسیون و کمیته‌های تخصصی می‌شود.
منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=240257

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر