2

توزیع کارت آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از امروز

  • کد خبر : 240264
  • ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۹:۲۳

داوطلبان آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از امروز می‌توانند برای دریافت کارت آزمون از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کنند.
 

خبرگزاری فارس: توزیع کارت آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از امروز

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: کارت ورود به جلسه آزمون دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام­ نور بهمن ماه سال ۱۳۹۶ (نوبت هجدهم) از امروز سه‌­شنبه ۵ دی ماه ۹۶ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و داوطلبان باید همراه با پرینت کارت آزمون براساس نشانی و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

وی افزود: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

به گفته توکلی، در این آزمون تعداد ۵۶ هزار و ۱۷۹ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد، ۲۸ هزار و ۱۸۰ داوطلب زن و ۲۷ هزار و ۹۹۹ داوطلب مرد هستند و ظرفیت پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور ۳۱ هزار و ۶۰ نفر در یک هزار و ۳۷۱ کدرشته است.

شایان ذکر است، آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور جمعه ۸ دی ماه در ۸۰ شهرستان و ۹۳ حوزه امتحانی برگزار می شود. شروع فرآیند برگزاری آزمون ۸:۳۰ صبح خواهد بود و داوطلبان باید پیش از ساعت ۸ صبح که زمان بسته شدن درب حوزه‌ها است، در محل حوزه امتحانی حاضر باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=240264

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر