1

مسببین تخریب بیمارستانهای تازه ساز در زلزله بازخواست می شوند

  • کد خبر : 240298
  • ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳

رئیس قوه قضائیه گفت: نباید بیمارستانی که یک سال ساخته شده در زلزله استان کرمانشاه تخریب می شد و مسببین این قضیه بازخواست می‌شوند.

رئیس قوه قضائیه گفت: نباید بیمارستانی که یک سال ساخته شده در زلزله استان کرمانشاه تخریب می شد و مسببین این قضیه بازخواست می‌شوند.

به گزارش افق نیوز، آیت الله آملی لاریجانی در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده در پاسخ به سوالی در رابطه با پیگرد مسببین تخریب بیمارستانهای تازه ساز در زلزله اخیر اظهار داشت: حتما کاستی هایی در نظارتها روی ساخت برخی پروژه ها وجود داشته و حتما قوه قضاییه در رسیدگی به این موارد وظایفی دارد که از همان ساعات اولیه پیگیری کرده است.

وی گفت: کسانی که کوتاهی کردند باید باز خواست شوند و به گفته آقای رئیس دادگستری استان پیمانکار بیمارستانهای تخریب شده هم دستگیر شده است.

رئیس دستگاه قضا ادامه داد: نباید بیمارستانی که یک سال ساخته شده تخریب می شد اما امروز فقط فضای بازخواست نیست. باید به فکر رفع نیازهای مردم بود و تمرکز روی این تلاش ها باشد.

قاضی القضات در ادامه تصریح کرد: همه نیروها از جمله سپاه و ارتش، هلال احمر و ستاد بحران عملکرد قابل تقدیر داشتند و امیدواریم در آینده نزدیک این مناطق بهتر از قبل ساخته شود.

وی گفت: با آقای رییس جمهور برای بهتر شدن بیش از پیش  خدمت رسانی ها و توجه به مردم صحبت خواهم کرد.

آیت الله آملی در پایان از دادگستری استان به خاطر حضور در منطقه و خدمت به مردم تشکر کرد و گفت:  از آنها خواهم خواست که برای بهتر شدن خدمات تلاش کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=240298

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر