1

 مسؤولی که با کفش بر زندگی زلزله‌زدگان می‌رود به مشکلات مردم نمی‌رسد

  • کد خبر : 240339
  • ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳

پدر شهید احمدی‌روشن گفت: تیم مذاکره‌کننده و حامیان آن بهتر از هر شخص دیگری از آینده بی‌ثمر برجام آگاه بودند.

خبرگزاری فارس: تیم مذاکره‌کننده از آینده بی‌ثمر برجام آگاه بود/ مسؤولی که با کفش بر زندگی زلزله‌زدگان می‌رود به مشکلات مردم نمی‌رسد

 افق نیوز ، رحیم احمدی‌روشن عصر امروز در کنگره ملی «مصطفی شهید» اظهار کرد: با قدم گذاشتن در مسیر برجام، خیانت دولت به ملت و این شهیدان را شاهد بودیم و هم‌اکنون با خیانت و دست بردن در بیت‌المال این خیانت را به اوج می‌رسانند.

وی افزود: نتیجه رأی به اشخاصی که نزدیک‌ترین اشخاص آنها از بیت‌المال دزدی می‌کنند بیش از این نبوده و زمانی که سخن اولاد پیغمبر (ص) با دروغ زیر پا گذاشته شود، ظهور مهدی (عج) نزدیک نخواهد بود.

پدر شهید احمدی‌روشن تاکید کرد: سرداران و شهیدان در جبهه جانبازی کرده‌اند و امروز برخی خائن‌ها، عوام‌فریبی کرده و با خدعه‌های پشت پرده‌ به دنبال گرفتن رأی از ملت هستند.

وی بیان کرد: بعد از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب، انتخابات خوبی شکل گرفت اما انتخاب‌ها خوب و ثمربخش نبوده است، مذاکره با آمریکا سر سپردن به گرگ بوده، تیم مذاکره‌کننده و حامیان آن بهتر از هر شخص دیگری از آینده بی‌ثمر برجام آگاه بوده‌اند.

احمدی‌روشن خاطرنشان کرد: برخی از اشخاص را در بدنه دولت باید شمر زمانه دانست و اکنون انتخاب میان حسین (ع) و شمر است، ناآگاهان شمر را انتخاب کرده و اقرار نمی‌کنند.

وی اضافه کرد: پیروزی در جبهه‌های حق علیه باطل به دلیل وجود نیروهای انقلابی و کارآمد بود و وضعیت بحرانی امروز کشور ناشی از مدیریت ضعیف و حتی بی‌بصیرتی است.

پدر شهید احمدی‌روشن عنوان کرد: دولتی که با رأی مردم سکان‌دار کشور شده، امروز در خودرو ضدگلوله نشسته و با کفش بر روی زندگی مردمی بی‌خانمان قدم می‌گذارد تا مبادا از شأن ریاستش کم شود، این دولتی نیست که خواهان رسیدگی به امور و مشکلات مردم باشد.

وی بیان کرد: برجام حاصل خون شهدا نبوده و سندی ننگین است که نتیجه‌اش جز خارج شدن ۱۳ هزار دستگاه سانتریفیوژ از مدار نبود، حاصل کار جوانانی که اکنون در زیر خاک خوابیده‌اند را از دست دادیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=240339

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر