1

پوتین رسما نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شد

  • کد خبر : 240394
  • ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷

«ولادیمیر پوتین» امروز چهارشنبه با حضور در کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۸ ثبت نام کرد.

«ولادیمیر پوتین» امروز چهارشنبه با حضور در کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۸ ثبت نام کرد.
بنا بر گزارش شبکه «راشاتودی»، کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه با پذیرش مدارک رئیس جمهور کنونی این کشور، سه روز فرصت دارد تا با بررسی این مدارک تصمیم نهایی درباره نامزدی پوتین برای دور آتی انتخابات ریاست جمهوری در روسیه را اعلام کند.
به گزارش افق  نیوز / بر اساس این گزارش، روز گذشته بیش از ۶۰۰ سیاستمدار، فعال و چهره های مشهور روسیه کمپینی را برای حمایت از کاندیداتوری مستقل پوتین برای دور جدید ریاست جمهوری در روسیه آغاز کردند.
این گروه با کمک حزب «روسیه متحد» که حزب حاکم بوده و اکثریت پارلمان را نیز در اختیار دارد و حزب «جبهه مردمی روسیه» تشکیل شده است که نمایندگان ارشد چندین حزب سیاسی روسیه که تصمیم به حمایت از کاندیداتوری پوتین گرفته اند، در آن حضور دارند.
ولادیمیر پوتین تصمیم خود برای شرکت در دور جدید انتخابات ریاست جمهوری روسیه را در تاریخ ۶ دسامبر سال جاری اعلام کرد. وی یک هفته پس از آن در تاریخ ۱۴ دسامبر اعلام کرد که قصد دارد به عنوان یک کاندیدای مستقل با حمایت گروه زیادی از احزاب سیاسی و افراد مستقل در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۸ شرکت کند.
به این ترتیب در صورتی کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه وی را به عنوان کاندیدای مستقل بپذیرد، پوتین باید امضای ۳۰۰ هزار نفر از حامیان خود را به این کمیسیون تسلیم نماید.
انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۸ روسیه در روز ۱۸ مارس (۲۷ اسفندماه) در سراسر این کشور برگزار می شود.
منبع: انتخاب
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=240394

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر