2

شاکی جدید پرسپولیس به تهران می‌آید تا پولش را بگیرد + تصویر

  • کد خبر : 240397
  • ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲

بعد از آنکه فیفا، شکایت من را دوباره به فدراسیون فوتبال ایران برگرداند، چند بار توسط مهدی شیری و یک وکیل دیگر پیگیری کردم و حتی گفتم حاضرم تخفیف بدهم تا به پولم برسم ولی هرگز جوابی به ما ندادند.

 اشپیتم آرفی این روزها درگیر مسافرت و لذت بردن از تعطیلات کریسمس است.
اشپیتیم آرفی شاکی جدید پرسپولیس به تهران می‌آید تا پولش را بگیرد + عکس

افق نیوز/ اشپیتم آرفی این روزها درگیر مسافرت و لذت بردن از تعطیلات کریسمس است. بازیکن پیشین پیام مشهد، پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در خصوص طلب ۱۰۹ هزار یورویی‌‌اش از باشگاه پرسپولیس به ما گفت: «تا حدود دو هفته دیگر هم در آلمان و کوزوو می‌مانم سپس قصد دارم به تهران بیایم. می‌خواهم در تهران پیگیر کارهایم باشم تا بتوانم زودتر به پولم برسم.»

 

از او پرسیدیم شکایتش در چه مرحله‌ای قرار دارد که افزود: «بعد از آنکه فیفا، شکایت من را دوباره به فدراسیون فوتبال ایران برگرداند، چند بار توسط مهدی شیری و یک وکیل دیگر پیگیری کردم و حتی گفتم حاضرم تخفیف بدهم تا به پولم برسم ولی هرگز جوابی به ما ندادند.

 

 

من هم مثل برخی بازیکنان ایرانی، حکم کمیته انضباطی ایران علیه پرسپولیس را ترجمه کردم و به AFC فرستادم. حالا هم منتظرم تا آنها نتیجه را بگویند.»

آرفی در نهایت گفت: «منتظرم AFC این مشکل را با حکم نهایی خود حل کند. من در مصاحبه قبلی‌ام به شما گفتم که حتی یک سنت هم به باشگاه پرسپولیس تخفیف نمی‌دهم چون هر بار برای تفاهم با این باشگاه راهی دفتر پرسپولیس شدم، جوابم را ندادند و حالا هم باید منتظر عواقب شکایتم باشند. طاهری هرگز نخواست این مشکل را حل کند اما شنیدم گرشاسبی گفته به دنبال پرداخت پول به من است ولی به هر حال او باید منتظر حکم AFC در مورد پرونده من باشد.»

خبرورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=240397

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر