3

تنها راه عبور از شرایط حساس کنونی مرور وقایع انقلاب و پیروی از بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری است

  • کد خبر : 240632
  • ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران طی بیانیه‌ای اعلام کرد: در شرایط حساس کنونی، تنها راه عبور از این دوران مرور وقایع انقلاب و درس‌های آن و پیروی از بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.
 

خبرگزاری فارس: تنها راه عبور از شرایط حساس کنونی مرور وقایع انقلاب و پیروی از بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری است

به گزارش افق نیوز، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران طی بیانیه‌ای به مناسبت یوم الله ۹دی؛ اعلام کرد: همگان باید بدانند در شرایط حساس کنونی که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان دوران جدید عالم و پیچ تاریخی یاد کردند و نظام سلطه تمام قوای خود را در جهت ایجاد فشار بین المللی از بیرون و عده ای نفوذی از درون جذب کرده اند، تنها راه عبور از این دوران مرور وقایع انقلاب و درس های آن و پیروی از بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

« پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد. امام خمینی(ره)

در قضیه ۹دی سال ۸۸ یک نکته اساسی وجود دارد و آن نکته بر می گردد به هویت و ماهیت انقلاب. یعنی همان روحی که حاکم بود بر اصل انقلاب ما و حضور عظیم بی نظیر تاریخی در سال ۵۷_ در ۹دی، این روح به شکل بارزی نشان داده شد. مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

۹دی نمایانگر روزی ویژه در تاریخ انقلاب اسلامی است. روزی که بار دیگر مردم با بصیرت مثال زدنی خود نشان دادند که نخبگان حقیقی هستند.

۹دی مشت محکمی بر دهان کسانی بود که با ایجاد فتنه سعی بر آن داشتند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را زیر سلطه و استکبار نوین غرب ببرند.

۹دی تجلی و باز تولید حماسه عاشورای حسینی در حمایت از ولایت بود.

۹دی بیانگر بصیرتی است که مقام معظم رهبری بارها خواص را به کسب آن توصیه فرموده و عوام و مردم را از این نعمت الهی برخوردار دانستند.

۹دی، نه به کسانی بود که ایران اسلامی را با کشورهای شرق اروپا اشتباه گرفته بودند.

۹دی آزمونی بود که سره را از ناسره تمایز داد و از این آزمون الهی بار دیگر امت ایران اسلامی سر افراز بیرون آمد.

۹ دی نتیجه عدم شناخت احمقان و ساده لوحان از پیوند عمیق مردم با ولایت بود.

فتنه سال ۸۸ بر حسب سال ها برنامه ریزی نظام استکبار و سلطه بوده که پس از شکست توسط مدیریت مدبرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری و بصیرت امت همیشه در صحنه ایران اسلامی توسط خود دشمنان فاش شد.

فتنه سال ۸۸ تنها اعتراض به نتایج انتخابات نبود چرا که وقایع عاشورای سال ۸۸ نشان داد که فتنه، خیال خام ستیز با اسلام ناب محمدی(ص) را دارد.

و در محکومیت سران فتنه همین بس که در مقابل کف و سوت های یزیدیان در روز عاشورا، نه تنها اعلام برائت نکردند بلکه سکوت کردند.

فتنه در صدد آن بود که با هدف قرار دادن نقاط قوت نظام مقدس جمهوری اسلامی، که از جمله آن، مردم سالاری دینی بوده، ضربه خود را وارد کند. بر همین اساس با برنامه ریزی از قبل طرح شده سعی بر آن داشت که سلامت انتخابات را زیر سوال ببرد.

یاد آوری چند نکته در مورد این آزمون الهی حائز اهمیت بوده و هست.

اولا؛ صرف نظر از سران فتنه که آتش قهر ملت آنها را نابود کرد، خواصی بودند که با محافظه کاری و مصلحت اندیشی در فضای غبار آلود فتنه موضع خود را مشخص نکردند و به مصداق واقعی کلمه نظام را دشمن شاد کردند. این افراد باید با در نظر قرار دادن پیوند ناگسستنی مردم و انقلاب اسلامی خود را برای آزمون های دیگر آماده کنند وگرنه همچنان دیگر جاماندگان انقلاب در زباله دان تاریخ پرت خواهند شد. چرا که به فرموده امام راحل در هر شرایطی:میزان حال فعلی افراد بوده و می باشد.

ثانیا؛ افرادی که در فتنه سال ۸۸ به هر نحوی مشایعت و مبایعت کردند باید توبه کنند، ان الله هو التواب الرحیم.(توبه ۱۱۸) در غیر اینصورت حساب آنها با سران فتنه یکی است.

ثالثا؛ باید از کسانی که عمار گونه به ندای این عمار رهبری لبیک گفتند و با نقش آفرینی به سزای خود موجبات رسوایی فتنه را فراهم کردند، تشکر کرد.

توصیه آخر آنکه، همگان باید بدانند در شرایط حساس کنونی که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان دوران جدید عالم و پیچ تاریخی یاد کردند و نظام سلطه تمام قوای خود را در جهت ایجاد فشار بین المللی از بیرون و عده ای نفوذی از درون جذب کرده اند، تنها راه عبور از این دوران مرور وقایع انقلاب و درس های آن و پیروی از بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=240632

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر