2

فعال اصلاح‌طلب: وظیفه مسؤولان پاسخگویی به مطالبات مردم است

  • کد خبر : 240824
  • ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

توران ولی‌مراد گفت: به اعتقاد من برای این اغتشاشگران نمی‌توان از کلمه مردم استفاده کرد. به هر حال کسانی که این اقدامات را انجام می‌دهند اساسا دنبال پاسخگویی مسؤولان نیستند.

خبرگزاری فارس: فعال اصلاح‌طلب: وظیفه مسؤولان پاسخگویی به مطالبات مردم است

به گزارش افق نیوز، توران ولی مراد فعال اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو، در خصوص تجمعات اخیر در تهران و چند شهرستان گفت: تا آنجا که من جریان را رصد می‌کردم محل، ساعت و روز تجمع این افراد در یکی از کانال‌های ضدانقلاب و مفسده و معاند اسلام هماهنگ می‌شد.

وی افزود: پس از این مرحله یعنی هماهنگی افراد مهره‌های داخلی حتی به عنوان تماشاچی در این محل جمع می‌شدند.
ولی مراد تصریح کرد: خواست مردم اساسا باید از بلندگو‌های رسمی منعکس شود و مسئولان باید به نیاز‌های مردم پاسخ جدی دهند.
این فعال اصلاح طلب ادامه داد: جمهوری اسلامی ۴۰ سال است که با مشکلاتی از قبیل: جنگ و تحریم مواجه بوده است به نحوی که منعکس می‌شود افراد فراری از ایران و ضدانقلاب‌ها مدیریت کننده و بهره برنده نیرو‌های فراری از ایران هستند و این تجمعات را رهبری می‌کنند.
وی با بیان اینکه مردم ایران نجیب و صبورند و مسیر خود را پیدا کرده اند، گفت: این مردم حتی اگر حرفی داشته باشند می‌دانند که مسیر آن تجمع و اخلال و ایجاد ناامنی نیست، اما مسئولان نیز باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند و هیچ منطقی جز این اقدامات نیست.
ولی مراد تصریح کرد: البته به اعتقاد من برای این اغتشاشگران نمی‌توان از کلمه مردم استفاده کرد و نقش همگانی به آن‌ها داد. به هر حال کسانی که این اقدامات را انجام می‌دهند اساسا دنبال پاسخگویی مسئولان نیستند، چون همان طور که گفتم آن‌ها نه مردم هستند و نه با حرف یا عمل مسئولان آرام می‌شوند، اما مسئولان باید حرکاتی که انجام می‌شود و شعار‌های ساختارشکنانه را اساسا پیگیری کنند و جوابگوی مردم باشند.
این فعال اصلاح طلب تصریح کرد: وظیفه مسئولان اساسا رفع مشکلات مردم و پاسخگو بودن به آنهاست، اما در ارتباط با تحرکات اخیر این افراد پاسخ مسئولان را نمی‌خواهند بلکه این وقایع حرکاتی حساب شده است که از سوی ضدانقلاب خارج نشین در حال هدایت و رهبری است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=240824

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر