3

اعلام جزئیات پرداخت وام به خبرنگاران/ ۱۸۰۰ نفر پشت نوبت وام خبرنگاری

  • کد خبر : 240872
  • ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از پرداخت وام به خبرنگاران براساس نوبت خبر داد و گفت: طبق مصوبه قبلی شورای دوره چهارم، هزار و ۸۰۰ نفر برای دریافت وام ثبت نام کرده اند که هر ماه طبق مبلغی که به صندوق باز می گردد، وام پرداخت می شود.

اعلام جزئیات پرداخت وام به خبرنگاران/ 1800 نفر پشت نوبت وام خبرنگاریافق نیوز/ رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از پرداخت وام به خبرنگاران براساس نوبت خبر داد و گفت: طبق مصوبه قبلی شورای دوره چهارم، هزار و ۸۰۰ نفر برای دریافت وام ثبت نام کرده اند که هر ماه طبق مبلغی که به صندوق باز می گردد، وام پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدجواد حق شناس در خصوص وضعیت وام‌دهی به خبرنگاران گفت: در روزهای ابتدایی شورای پنجم یکی از مباحث مطرح شده شکل‌گیری کمیسیون وام بود که از ابتدا تا تشکیل کمیسیون ۴۵ روز طول کشید.
وی با بیان اینکه در آغاز شروع کار کمیسیون وام، از دبیر کمیسیون که در شهرداری تهران بود، گزارش عملکرد درخواست کردیم، عنوان کرد: در پی دریافت گزارش مشخص شد که شورای وام دوره چهارم در روزهای پایانی کار خود دریافت وام به یک‌ هزار و ۸۰۰ نفر را مصوب کرده است که همه افراد خبرنگار نبودند و در میان خبرنگاران، مداحان، نخبگان هنری، نخبگان ورزشی و رسانه‌ای نیز نام نویسی  کرده بودند.
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه هیچ نسبتی بین منبع موجود و میزان درخواست برقرار نبود، خاطرنشان کرد: برای پرداخت وام به افرادی که وام نویسی کرده بودند، با کمبود منابع روبه رو بودیم و نهایتا با مطالعه‌ای که صورت گرفت، مقرر شد تا مصوبات درخواست وام‌های ارائه شده لازم الاجرا شود و به هزار و ۸۰۰ نفری که در نوبت بودند، وام پرداخت شود.
حق شناس در ادامه اذعان کرد: ۳ میلیارد تومان از وام‌هایی که پرداخت شده بود به صندوق بازگردانده نشده است و این خود به خود صندوق را ضعیف کرد، چراکه فقط یک بار منبع تامین شده و برای دادن وام مستلزم این است که وام‌های گرفته شده بازگردانده شود.
وی افزود: لذا مقرر شد بانک شهر به عنوان بانک عامل، پیگیری‌های لازم را انجام دهد تا زمینه بازپرداخت بخشی از وام های پرداخت شده فراهم شود، چراکه هر ماه طبق مبلغی که به صندوق باز می گردد، وام پرداخت می شود.
به گفته رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، ماهانه برای بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر امکان پرداخت وجود دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=240872

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر