1

اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره اغتشاشات اخیر

  • کد خبر : 240882
  • ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱

 وزارت اطلاعات اعلام کرد که برخی از عناصر و اغتشاشگران معاند و محرکین ناآرامی های اخیر، شناسایی و تعدادی از آنها دستگیر شدند.

 وزارت اطلاعات اعلام کرد که برخی از عناصر و اغتشاشگران معاند و محرکین ناآرامی های اخیر، شناسایی و تعدادی از آنها دستگیر شدند.

به گزارش افق نیوز، متن اطلاعیه وزارت اطلاعات به این شرح است: همانگونه که هموطنان عزیز ومردم فهیم کشور آگاه هستند، تجمعات چند روز اخیر که به واسطه ی طرح برخی مطالبات به صورت آرام انجام پذیرفت، در ادامه به جهت حضور عناصر مشکوک و خشونت طلب به ناآرامی هایی تبدیل گردید و موجب وارد آمدن خسارت های مادی و جانی به تعدادی از هموطنان و اموال عمومی کشور شد.

ضمن تشکر از هموطنانی که هوشمندانه صف خود را از اغتشاشگران و اخلالگران نظم عمومی جدا کرده اند به آگاهی می رساند، با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) و کمک های مردم عزیز در ایفای نقش اطلاعات ۸۰ میلیونی، برخی از عناصر و اغتشاشگران معاند و محرکین ناآرامی های اخیر، شناسایی و تعدادی از آنها دستگیر شدند و سایر عناصر نیز تحت پیگرد می باشند که بزودی برخورد جدی با آنها صورت خواهد گرفت.

وزارت اطلاعات از اقشار مختلف جامعه درخواست دارد ضمن حفظ هوشیاری خود، کماکان معاندین ، اغتشاشگران و آسیب زنندگان به اموال عمومی را از طریق تلفن ۱۱۳ معرفی نمایند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=240882

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر