1

بیانیه فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب درباره حوادث اخیر

  • کد خبر : 240916
  • ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴

فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب، ضمن محکومیت اقدامات برخی آشوبگران آورده است: این فراکسیون بر رفع مشکلات معیشتی مردم و توجه به اقشار مستضعف تأکید کرد.

اغتشاش

فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب، ضمن محکومیت اقدامات برخی آشوبگران آورده است: این فراکسیون بر رفع مشکلات معیشتی مردم و توجه به اقشار مستضعف تأکید کرد.

افق نیوز / فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب ایران در پی حوادث اخیر در کشور که منجر به برخی ناآرامی‌ها در چند شهر شد، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: ایران اسلامی در این روزها بار دیگر شاهد رنگ دیگری از توطئه آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث و اذناب آن‌ها اسرائیل و عربستان سعودی و اجرای آن از طریق مزدوران و فریب‌خوردگان در داخل کشور است. پس از پیروزی‌های پیاپی نیروهای مقاومت در مقابل تروریست‌های تکفیری و شکست طرح‌های مداخله‌گرانه استکبار در لبنان و یمن و سوریه که خشم و عصبانیت را برای دشمنان اسلام و انقلاب در پی داشت، این بار دست جنایتکار ابرقدرت‌ها از آستین منافقین و عناصر فریب‌خورده آن‌ها بیرون آمده و به بهانه مشکلات اقتصادی و بیکاری که حل آن‌ها مطالبه به‌حق مردم مسلمان ایران و مخصوصاً اقشار ضعیف و مستضعف است، نسبت به ایجاد اغتشاش و ناآرامی و تخریب اموال عمومی و طرح شعارهای ساختارشکنانه اقدام کرده‌اند. مسلماً صف مردم مسلمان و انقلابی ایران از صف منافقان و دشمنان اسلام جداست و این توطئه وحدت و اقتدار ایران اسلامی را نشانه گرفته است.

فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب، در این بیانیه ضمن محکومیت این حرکت منافقانه و مزورانه، آورده است: این فراکسیون بر رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و مخصوصاً توجه به اقشار مستضعف و آسیب‌پذیر از طریق مسئولین ذی‌ربط تأکید کرده و ایجاد فضای مناسب جهت طرح خواسته‌ها و مطالبات مردمی را لازم می‌داند.

این بیانیه افزوده است: مسلماً یکی از عوامل بسیار مؤثر در ایجاد مشکلات اقتصادی که منجر به نارضایتی مردم شده است، فتنه‌گرانی بوده است که زمینه تشدید تحریم‌های اقتصادی و فشارهای قدرت‌های مستکبر را با توطئه و خیانت خود به وجود آورده است.

در بخش دیگری از بیانیه مذکور تأکید شده است: فراکسیون اصولگرایان مصرانه خواستار تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر و اعمال مجازات نسبت به مفسدان اقتصادی و غارتگران بیت‌المال است که در این وضعیت سخت اقتصادی، موجبات بدبینی و سلب اعتماد گروهی از مردم را از نظام اسلامی باعث شده‌اند.

در بیانیه فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب اشاره‌شده است: اصولگرایان همه مردم بصیر و مسلمان ایران اسلامی را به حفظ هوشیاری و اتحاد و صبر و همه متخصصان و دلسوزان انقلاب اسلامی را به کوشش و تلاش بیش‌ازپیش جهت حل مسائل اقتصادی و معیشتی دعوت می‌نماید.

فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب با اشاره به اینکه این فراکسیون منشأ و صحنه‌گردان این اغتشاشات را سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس و دلارهای سعودی همراه با مکر صهیونیست بین‌الملل می‌داند که از طریق مزدوران و منافقین داخلی و خارجی به اجرا درمی‌آید تأکید می‌کند: این مجموعه از نیروهای امنیتی، انتظامی و قضایی می‌خواهد که تسامح و تساهل در برخورد با اغتشاش‌گران را کنار گذارده و در اسرع وقت با معرفی عاملان و مسببان اغتشاشات به مردم، با شدیدترین وجه ممکن با آن‌ها برخورد نمایند.

در خاتمه این بیانیه تأکید شده است: فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب، ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های حضرت امام و مقام معظم رهبری، اعتقاد راسخ دارد کشتی انقلاب تنها در سایه هدایت و رهبری ولی امر مسلمین به ساحل امن خواهد رسید و فرمایش حکیمانه حضرت امام را خاطرنشان می‌کند که «پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.» و همچون گذشته آمادگی خود را برای ارائه هرگونه کمک به دولت و سایر قوا اعلام می‌نماید.

منبع: فارس
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=240916

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر